Arta de a nu şti nimic

Fac parte din generaţia celor care vorbesc mult prea mult la telefon, tastează pînă şi atunci cînd nu au computerul în faţă şi care îşi pun orice întrebare din orice lucru simplu. Ca orice om care îşi acceptă vecinii de generaţie, am încercat şi eu să caut prieteni, sa recunosc modele, să am măcar un exemplu negativ care să mă inspire să fac ceva pozitiv…nu ştiu…ceva care să mă facă să mă simt bine în lumea mea, dincolo de lumea generaţiei mele.

Am căutat prea puţin şi ceea ce e ciudat e faptul că deja simt că nu mai am putere să caut. Au fost descoperite multe lucruri care nu au făcut decît să semene îndoială şi tristeţe. Sînt oameni fericiţi în ignoranţă şi sînt oameni fericiţi atunci cînd se complică pentru orice. Nu ştiu dacă mă situez la mijloc sau total în afara acestor două extreme.

Telefonul sună din nou şi la capatul firului e acelaşi prieten care mă întreabă dacă mai cred, dacă mă mai simt singură sau manipulată. Online lucrurile stau şi mai grav pentru că îmi dau seama că nu ştii niciodată pe cine ai în spate, cine te cucereşte, cine îţi vorbeşte frumos, urît sau..tace. Mi-aş dori să pot tăcea şi astfel, tot ce e în jur să nu mă deranjeze, să nu mă influenţeze, să nu mărturisesc nimic din ceea ce ma frămîntă.

Îmi place mult să scriu pe o anumită temă, însă, dacă mă întrebi care e tema mea preferată…încep să mă contrazic. Aşa sînt eu…plină de extreme, plină de lucruri care ştiu că nu fac bine generaţiei mele şi oamenilor pe care cred (nici aici nu pot fi sigură) că îi iubesc. Asta e viaţa reală, unde nimic nu pare diferit şi unde nimic nu pare la fel.

Ca de obicei..mă plictisesc să scriu despre tot, pentru că nu mi-am găsit (încă) un subiect. Mai caut şi dacă voi regăsi ceea ce nu ştiu că am pierdut…revin cu noi informaţii.

Leave a Reply

