Oalele la tanti, cărţile în Tătăraşi, fierul de călcat e prin Copou

Se pare că România chiar vrea să scape de mine….Azi am reuşit să termin aproape toate actele pentru plecarea în Spania. Nu am încă semnătura rectorului, aşa că vom pleca fără bani de la Universitate, fără Ordinul Rectorului (aşa se cheamă aprobarea că te lasă dl Işan  să pleci la studii prin alte zări)….

E ciudat…nu am niciun sentiment momentan şi nu ştiu dacă ar trebui să îmi pară bine sau să mă simt ataşată de casă şi să îmi fie dor…de cine..nu ştiu, dar dor să fie că se găsesc persoane disponibile! Cine ştie?

Ultima săptămână în Iaşi începe acum. Mă tot uit pe trasee ca să pot ajunge din Gara de Nord la Aeroportul-Băneasa şi îmi stresez puţinii cunoscuţi din Bucureşti cu tot felul de întrebări… Asta e… Capitala e necunoscută pentru mine în momentul de faţă.

Bagaje nu îmi iau multe… asta spun de fiecare dată când plec pe undeva şi de data asta va trebui să mă ţin de cuvânt că avionul nu permite să iei cu tine tot dulapul. O să îmi fie dor de cărţi.

Dar mi-am lăsat lucrurile de “bază” la persoane importante în viaţa mea… Fierul de călca e la Ady…doar doar şi-or frige tălpile curioşii (uof…o sa îmi fie dor de sha la la la). Cutiile cu cărţi sunt la băieţii din Tătăraşi… nu de alta, dar cum sunt toţi programatori poate mai vor să pună din când în când mâna pe o carte şi cum e greu să mergi la bibliotecă, m-am gândit şi la acest aspect. Cratiţele, oalele şi farfuriile mele sunt la tanti în magazie, puse cu grijă. I le-am lăsat să îi amintească de mine că oricum eu nu o să o văd decât la anul prin vară…America asta…Mi-i dor de ciorbă de fasole, cântărit la 2 noaptea şi sfaturi bune…

Da…e ciudată clipa asta…Mi-am schimbat ochelarii şi sper ca ei să nu îmi dea voie să plâng…

2 thoughts on “Oalele la tanti, cărţile în Tătăraşi, fierul de călcat e prin Copou

  1. Tks mult dar după postul asta, toată lumea s-a oferit să îmi arate cum să ajung la aeroport… Acum am de ales dintre mai multe variante:)

Leave a Reply

