Tragem…sau vin singuri?!

everdene_miha: prosti is astia..chair dak is destepti
Ady: stiu
Ady: in viata reala tre sa tragi mult de ei

everdene_miha: dap
everdene_miha: si nu stiu…oare e bine sa tragem
everdene_miha: sau ar trebui sa ii lasam in pace?
Ady: io vreau unu de care sa nu trag, nu sa bocesc din cauza lui
everdene_miha: si eu..da nu cred ca exista astfel d specimene
everdene_miha: si..paote ca ei stiu ca lacrimile curata ochii..si au impresia ca ochii lor sunt mereu curati
Ady: nu, nu accept
everdene_miha: eu is prea slaba..
Ady: nu tre sa suferi, ori is eu prea idealista?
Ady: io creca is prea zbir

everdene_miha: nu stiu..paote esti mai puternica..
Ady: io ar trebui sa invat ce inseamna sa lasi de la tine, adica de la mine
everdene_miha: dap..si eu ce ar trebui sa invat?
Ady: sa ai mai multa incredere in tine, sa nu renunti la ceea ce esti, ce crezi, doar pt ca altora le e teama
Ady: ai gresi fata de tine
Ady: sa fii mai grijulie cu sentimentele
Ady: sa oferi, dar sa si CERI
Ady: mult, sau atat cat oferi

Ady: wa, mai esti?

everdene_miha: dap..mai sunt..singura ca de obicei

Ady: ai citit?

everdene_miha: dap..am citit.. cred ca o sa regret ca nu -am nascut mai cersetoare din fire

Ady: nu….nu asta
Ady: nu sa cersesti, sa  ceri ce ti se cuvine
Ady: e o diferenta…

12 thoughts on “Tragem…sau vin singuri?!

  1. Baietii vin singuri, insa trebuie sa îi intalnesti pe cei pe care trebuie. Baietii au nevoie numai de o asigurare ca eforturile lor nu vor fi in zadar. Numai foarte putini se arunca acolo unde stiu ca nu au nici o sansa.

    PS: Scriu pentru ca imi permit sa gresesc!

  2. Mersi de link Adriana 🙂

    PeSe: Nu sunt programator, si nici nu am de gand sa ajung sa fiu macar 1% din ce scrie acolo. Frumos articol, imi place cum scrii si mai ales cum gandesti. Te felicit…

  3. Ma scuzati, am fost plecat cu trebi prin satul Ieshilor ;))

    Pai Adriana, momentan m`am referit la everdene, pentru ca am citit ce a scris ea pe blog… Sau ai si tu un blog si nu am dat de el? 😀

    Lasa`mi link daca e ceva.

    PeSe: Everdene, din blogroll as cam presupne ca esti din Iasi. Asa e?

  4. hei..momentan sunt in Spania si ma chinui cu o limba pe care…in fine…catalana i s spune…abia acum am avut acces la internet…tks pt commenturi..

    PS nu-s din Iasi..doar invat aici

Leave a Reply

