Incă mai curge apa…

Încă mai curge apa în baie… nu ştiu dacă în baia ochilor mei.
Ultimele întâlniri cu prieteni buni.
Ultimele pizza mâncate tot în locul unde a început totul (Tks Laura!)
Ultimele clipe înainte de altele după 5 luni.

Şi o să fie bine. Mâine la 6 fara 8 minute plec spre Bucureşti. O nouă etapă. Un nou început de drum. Mă duc să scap de multe şi să uit de toate. Şi o sa mă întorc…mai bine decât am plecat. Sunt optimistă. Tare… Deocamdată.

Încă mai curge apa la baie… Mă duc să o combin sau… să o opresc…

4 thoughts on “Incă mai curge apa…

  1. Pesemne nu ne putem lipsi de baie înainte de o plecare. Ochii trebuie curățați, despărțirile trebuie limpezite și gîndurile trebuie scăldate în mai multe ape. Să fie întru o experiență din care să ne întoarcem cu o aripă în plus. 🙂

Leave a Reply

