Incercam sa prindem prostii prin wireless. Una mica de catala i d´Internet

Am o perioada mai cautatoare din fire si trec prin niste magazine interesante in incercarea mea de a cumpara..mai de la second hand..net.. UOF..

Ieri mi-a ajuns comanda… Am incercat sa fac rost de o antena pentru a prinde semnal wireless de la distante mai mari. Antena a ajuns fara nicio instructiune de folosire..era numai o bucata de tabla si plastic..a..si multe multe multe piulite si suruburi, bucatele de metal si de tabla… M-am uitat cu Bogdan la ea ca la masini straine. Am incercat apoi sa cutreeram magazinele in incecarea de a gasi o solutie la problema noastra: ce i-ar mai trebui ca sa mearga?

Ajungeam la orice magazin aproape de ora de inchidere…Si in final, se pare ca am gasit o solutie.. Tre sa mai comandam niste chestii!!!!!!!!!!!!!!! Inca nu stiu ce… astept raspunsuri de la prietenii din tara care se pricep la smecherii…Si m-am saturat de numa…

Acum sunt la universitate..spaniolii din spatele nostru mai stau in sala de net, asa ca ami avem si  noi ceva acces… E superb aici, dar mai degraba gasesti Bahluiul in Llerida (Laura asa a botezat Segre..:)))) decat o solutie pentru Internet…

Si atunci..ne reprofilam si noi. Cum nu puteam vorbi mai mult si mai profund decat seara si dimineata pe balcon (eu cu ciocolata mea, Laura cu ciocolata ei), incercam sa vorbim toate tampeniile posibile. Am aflat de exemplu, cat de dor le este la fete de iubitii lor de prin tari departate sau cine in ce luna vine in vizita. Tipul din Franta soseste luna viitoare, cel din Italia e mai nerabdator si vine mai repede…Cu New York-ul e mai dificil dar se rezolva…

Limbi straine pe aici nu prea exista asa ca e greu sa te intelegi in sensul… comunicare mai…normala decat : Hola! Molt Be! si DE RES (Cu placere). De exemplu, italiencele cu care stam noi in apartament nu stiu altceva decat limba lor natala… si ele vorbesc italiana si noi vorbim tot: spaniola, catalana, franceza, engleza, italiana si romana.. doar doar ne-om inetelege cumva…Si…merge..Sa speram;)

Am intalnit si persoane care au venit din Japonia si cu care te poti intelege in engleza si spaniola foarte bine, dar acestea sunt exceptii. Dar invatam noi si limba asta si una mica de Catala..

Cam atat din Llerida.  S-au stins luminile in sala..trebuie sa plecam. Maine mai umblu o tura prin magazine, mai invat putina catalana si ma duc sa vizitez persoane dragi aflate putin mai departe.

4 thoughts on “Incercam sa prindem prostii prin wireless. Una mica de catala i d´Internet

Leave a Reply

