Astazi e ziua ta… zi inteligenta ca tine

Ce imi place la colega mea… ea nu tre sa stie, da?

Uite… stiu ca se poate enerva, dar ca ii trece la fel de repede… Nu-mi place ca se enerveaza, dar se enerveaza inteligent si se enerveaza in romana, spre deosebire de celelalte doua colege ale mele care se pot enerva, dar o fac in italiana si eu nu pot lua parte la enervarea lor…

Imi place ca de ziua ei…asta de azi, au fost o groaza de activitati care au demonstrat ca si urmatorul an din viata ei o sa fie unul agitat… Nu se poate amagi deloc ca o sa ii fie mai  usor. Nu… Si nici eu nu ma mai pot amagi..Dar ne place. Daca ati sti ce bine arata in tricoul CONEIX MON… Cred ca a fost prima si ultima data cand pielea ei a luat contact cu el…tricoul:)

Imi place cand facem haz de necaz si radem..radeam mult de noi-ul ben plantat de la cursurile de catala care parla italianaQue macho, e?:)))) Si mai radem cand mergem prin oras si vedem cate o faza gen…. DACA VA CUMPARATI UN APARAT AUDITIV, NOI VA OFERIM OCHELARI DE VEDERE GRATIS!

Imi place de ea cand mananca fructe si cand spune ca nu poate trai fara carne… Da..imi place ca o cunosc…Imi place ciorba ei si rasul ei mareeeeeeeeeee…..ma complexeaza uneori pentru ca rade mai zgomotos decat mine.

As fi vrut sa ii fac mai multe surprize azi, dar cum avem acelasi program…nu prea pot sa o pacalesc cu nimic. Si imi pare rau. Dar imi pare bine ca azi a fost o zi care ne-a solicitat neuronii si ne-a facut sa ne simtim…BEN PLANTATES:)))))))))))))))))))))

La multi ani, scumpo!

Leave a Reply

