Orasul e plin de staguri, pustiu si inchis

Astazi e Ziua Nationala a Cataluniei si e tot orasul plin de steaguri si pustiu…Abia vezi trecand un om pe strada si poti trece fara probleme pe rosu la semafor pentru ca nu e nimeni care sa dea cu masinuta peste tine:)

Pentru a avea acces la internetul de la universitate, trebuie as intri in edificiu cu 10 minute inainte de fix si cu 10 minute dupa. O veste buna e aceea ca putem folosi internetul de la universitate pana la 4 dimineta, daca respectam orarul de intrat si iesit… Si e bine si asa pentru ca oricum alta solutie nu avem.

Am vazut orarul… de fapt, de dimineata am profitat de ziua asta libera si am incercat sa imi fac un orar pentru a incerca sa ajung la cat mai multe cursuri. Deoarece noi putem alege cursuri din toti anii, unele pe care le-am ales, se suprapun peste altele. Si trebuie sa le schimbam… Faza cea mai tare e ca o sa facem ore pana la 22… Domn´ Ionci ar fi bucuros sa predea la Lleida ca tot spunea el ca la o facultate adevarata orele ar trebui sa fie facute noapte. Ei, uite ca am vazut-o si pe asta. Sa speram ca va fi bine.

Ieri a fost petrecere de ramas bun pentru cei care au urmat cursurile de catalana. Ce a fost fain si ce nu a fost…deloc? A fost uimitor faptul ca cei de la rectorat,care se ocupa de studentii straini de la rectorat, au venit cu noi la masa si s-au purtat super fain. Mancarea a fost proasta si numai Sangria a mai ametit spiritele dar si asa…ma doare stomacul (btw..am mancat un fel de pizza cu ton si cepa de la care mi-a fost bine toata noapte3) A fost uimitor si italianul meu care aproape se impiedica… dar totul i se tragea de la USA girl  din stanga lui… Am vb cu un tip care incerca sa vorbeasca multe limbi si sa calatoreasca mult. Am mai schimbat IP-uri cu alt spaniol care s-a oferit sa ma ajute cu netul. Is faini oamenii aici..sper sa fie la fel cand vom incepe cursurile.

Vorbesc o amestecatura de mi se face mie rau, nu doar celui care ma asculta. Intr-o fraza cred ca folosesc cuvinte din vreo 5 limbi si nu pot folosi in romana prea multe expresii, asa ca e posibil ca niciun cuvant sa nu fie pronuntat corect.

E ciudata senzatia pe care o am… Dar cred ca imi place.

One thought on “Orasul e plin de staguri, pustiu si inchis

  1. Te felicit pentru că esti acolo şi mă bucur sincer pentru tine! E o experienţă pe care mulţi şi-ar dori-o! Trăieşte la maxim aceste luni şi asimilează cât mai multe cunoştinţe!

Leave a Reply

