O spanish boy, o spanish boy cu ramurile tale

Scriu de sub un dulap (Laura spune ca scriu dintr-un dulap)… Tot ce stiu este ca ma doare spatele si asta nu este prea dragut. Daca incerc sa intorc laptopul putin, nu mai am semnal. Am reusit in sfarsit sa prindem in sufragerie o bucata de retea wireless. Fetele stau comod la masa din sufragerie….iar eu stau intr-un dulap..sau intr-o biblioteca…o chestie cu multe rafturi care se afla in living…comedor…sufragerie.

Si in astfel de situatii… imi vina sa ma gandesc la dragoste… iubire… fericire.. etc…

Prostii…ma gandesc la spanish boy in general, ca de ala la care ma gandesc in particular…nu va spun nimic! Numesc spanish pe orice specimen de origine latina, in frunte cu italienii. Astia au o problema cu tricourile. Cred ca daca isi tin jerseul cu un fel de guler putin mai ridicat, isi iau mai usor zborul. Italianul meu isi mai pune si ploverul pe spate in post de parasuta. Agatat de colierul albastru de la gat, mai are ochelarii in loc de pasaport, bineinteles… (Dolce&Gabana, ca doar nu or fi de la chinezi).

Romanii au imprumutat de la italieni moda avioanelor personale la purtator. Cand asteptam in aeroportul Baneasa, un roman, plin de sclipici pe blugi si de lac pe adidasi, isi flutura usor jerseul cu gulerul ridicat la maxim. Era normal, la spatele celebrului corp, dupa ochelarii intorsi si pusi ca la soacra…pentru ochii din spate, scria mare pe guler: ARMANI….

Si cum sa nu iti vina rau? Mie mi-i rau si de la baietii spanioli uneori. Macho, nu? Nu mai spun de turci…au un iz aparte care te face pe tine sa faci  dus mai des… ca ei oricum nu se prind. Cu spaniolii…mi-as dori sa pot vorbi, dar nu prea stiu limba lor si nici ei pe a mea, insa in scurt timp, am incredere ca se va rezolva si aceasta problema.

Asta e problema cu baietii… Ramurile lor cresc in alti copaci decat fructele noastre. Si nici macar atunci cand se intalnesc nu vor sa se puna de un compot.

DSC00549Pana va veni si aici vremea conservelor, ma intorc la dulapul meu care imi slujeste si de scaun, si de pat, si de bucatarie. Noroc de sertarele lui multe, mai multe decat ramurile oricarui spaniol. Astept toamna, cand se numara frunzele si creste incet si copacul meu cu wifi… Sa ne cataram cu bine!

6 thoughts on “O spanish boy, o spanish boy cu ramurile tale

  1. Bon dia.
    Pe vremea mea, dulapul ala era salaj pentru o sticla de vodca, una de rom si o Cola. Aveam norocul sa prindem un wireless pe canapele, ce mai, boierie….

    Iar la capitolul macho latino, you are totally right. Noi am cunoscut tipi mai ok la cursuri, adica autohtoni fara pretentii…

    Limba, incet incet, sa invata, cu intentiile e ceva mai complicat.

    Bafta,
    Otilia, ex erasmus, ex habitante del piso del cuarto piso, carrer Historiador Josep Lladonosa :)))

  2. Acum am mai mult noroc..m.am mutat pe masa din sufragerie..ideea ca eu prin wireless numai in centrul ei..fetele graviteaza in jurul meu cu laptoporile lor…da e bine si aja…acuma ma dor picioarele, nu spatele:)

  3. Salbaticuta asta mica mi-a furat super-macho-ul italian! :(( La ala spaniol nici n-am mai indraznit…. vorbeau codat… ip-uri, treburi, socoteli… 😉

  4. Do you want to log in with me? I don’t know your username and password…

    Mai..tre sa fac si eu ceva..poate scapam si noi la wifi in camera:))

Leave a Reply

