Definitii de copil ciudat

Se numeste deconectare, spatiul acela dintre mine si tine care ma face sa nu ma mai gandesc la nimeni, nici macar la mine.

Se numeste prostie, minunea aia care mi se intampla in fiecare zi si pe care am cam inceput sa o astept, in special pentru altii.

Se numeste dialog, chestia aia ciudata pe care eu o spun singura cu mine si fara sa te implic si pe tine. Fiecare cu dialogul lui.

Se numeste liniste, galagia aia tacuta pe care a inceput sa o acceseze inima cand incepea sa click-uiasca.

Se numeste interes, clipa aia in care recunosc ce nu vreau sa fiu…si a doua zi o iau de la capat.

Se numeste semnal, umarul ala care cade mereu cand ai mai mare nevoie de el.

Se numeste casa, locul acela din care inveti sa zbori de fiecare data altfel, de fiecare data mai departe.

Cand vreau sa ma deconectez, spun o prostie si imi inchipui ca am un dialog cu linistea din mine. Interesul din jur este semnalul care imi spune: ti-i dor de casa?

Sau…

DSC00428Cand vreau sa ma apropii de spatiul acela dintre mine si tine care ma face sa nu ma mai gandesc la nimeni, nici macar la mine, spun o minune din aia care mi se intampla in fiecare zi si pe care am inceput sa o astept in special pentru altii si imi inchipui ca am o chestie ciudata pe care o spun eu singura cu mine si fara sa te implic si pe tine. Fiecare cu galagia aia tacuta pe care a inceput sa o acceseze inima cand incepe sa click-uiasca din mine. Clipa aia in care recunosc ce nu vreau sa fiu…este umarul care cade mereu cand ai mai mare nevoie de el si care imi spune: Ti-i dor de locul acela din care inveti sa zbori de fiecare data altfel, de fiecare data mai departe?

4 thoughts on “Definitii de copil ciudat

  1. Semnalul catre casa se prinde din dulapul de dincolo de usa interzisa, din dreptul inimii, acolo unde linsitea nu e o prostie ci un dialog care conecteaza sufletul cu acel interes pentru viata care ne face sa calatorim perpetuu pina ne gasim pe noi, insine deconectati de la tot ce nu e autentic…

Leave a Reply

