Would you bring the router? I’ll bring the cable and we’ll solve the problem!

Din ciclul…nu am facut niciodata, pot enumera:

Nu am frant niciodata aripile cuiva care a incercat sa zboare alaturi de mine, dar nici nu i-am aratat pe unde sa o ia…

Nu am mancat niciodata icre, dar am mancat multora ficatii cu felul meu de a fi…Insa…am avut si eu viata amara uneori.

Nu am urcat muntele cand am fost mai mica si acum, cand am mai crescut, nu mai stiu daca o sa vad vreodata pamantul de sus.

Nu am purtat niciodata tocuri, initial pentru ca aveam un prieten mai mic de statura. Acum, nu mai gasesc nici prietenul, nici tocurile, nici sentimentul.

Nu am urat niciodata pe cineva, dar asta nu i-a facut neaparat pe altii sa ma iubeasca.

Nu am cazut fara sa ma ridic, insa doar la propriu. La figurat, lucrurile au stat altfel si uneori am avut nevoie de importante ingrijiri sentimentale.

Nu am rugat pe nimeni sa ma ajute sa ma rog, insa am gasit pe Cineva care S-a ingrijit mereu de mine.

Nu am incercat sa rup florile de pe camp decat atunci cand erau trecute…Aducandu-le in casa, simteam ca le fac sa traiasca mai mult.

Nu am zburat niciodata mai sus de…nimic si nu am avut visuri imposibile. Odata… Acum, nu mai visez.

Nu am cucerit niciodata vreo stanca inalta, insa am batut pietrele in cautarea fericirii.


Si atunci…nu o sa explic poate niciodata, cat de mult inseamna pentru lucrurile pe care nu le-am facut niciodata, urmatoarea fraza:

Would you bring the router? I’ll bring the cable and we’ll solve the problem!

3 thoughts on “Would you bring the router? I’ll bring the cable and we’ll solve the problem!

  1. Cineva foarte drag îmi spune mereu că „niciodată” e un cuvînt mare şi să nu-l mai folosesc cu atîta uşurinţă, iar eu întotdeuna răspund mereu că nu e nici cu uşurinţă şi nici cu uşurătate, ci dintr-o prea mare profunzime şi gravitate. Îmi plac cuvintele mari datorită forţei lor de condensare a ideii. Dar „niciodată” (la trecut) nu e neapărat să rămînă pentru totdeauna „nicicînd” (la viitor). Nu uita că fiecare lucruru îşi are vremea lui… şi dragsotea îşi are vremea ei, şi despărţirea de dragoste îşi are vremea ei şi reînvierea dragostei îşi are vremea ei, la fel ca şi schimbările sufletului şi din suflet, a căror venire trebuie uneori să o mai şi provoci. Şi tot acelaşi om drag îmi spunea că el nu mai crede decît în împlinirea lucrurilor de care noi ne facem responsabili, provocîndu-le visînd mult, gîndind mult, încercînd mult şi, inevitabil, greşind mult.

  2. Imagine “the router” as a thing of the past. Another thing that you did not do, another place that you didn’t visit, another man that you didn’t meet.
    Şi dacă citesc eu bine cele scrise mai sus, mai bine zis dacă citesc printre rînduri ajung mereu la aceeaşi concluzie: simple words can hold the most subtle meaning.

    On the other hand, look upon the future with a child’s view: new experiences are right around the corner! The most important thing is to learn something good and useful from each of them. Have fun while you’re at it!

  3. @Catalin: Nice to find you here:) Ochelarii mei te saluta…Vezi…noi, cei cu ochelari asemanatori, ne intelegem si fara cuvinte folosite explicit… I need simple words sometimes…

Leave a Reply

