Is matusa calatoare si nepotelele ma iubesc!

Am aici, in Spania trei surori. Doua dintre ele sunt casatorite si am de la fiecare nepoti: trei nepotele si un nepotel (deoarece are aceasi varsta ca mine, il incadrez in categoria verisorilor). Pentru ca Zaragoza e mai aproape de Madrid, vin mai des aici decat la Madrid. Insa…nepotii sunt nepoti….Pentru exemplificare:

mihaila naomy: mih cind vii la noi?

mihaila naomy has selected the “Falling Hearts” IMVironment.

everdene_miha: nu stiu..

everdene_miha: o sa vedem noi

everdene_miha: cat de curand

everdene_miha: acuma sunt la mona

mihaila naomy: e abia a 2 sau a treia oara si la noi n-ai venit nici o data

everdene_miha: nu am bani

everdene_miha: da nu te sup p mine…k o sa vin si la voi

everdene_miha: t rog..nu te sup…

mihaila naomy: da la ei te-ai dus de multe ori si la noi nici o data anu trecut la fel la ei si la noi nu

everdene_miha: am fost prima data la voi

everdene_miha: nu-ti mai amintesti?

mihaila naomy: nu n-ai fost la noi

everdene_miha: ba da..

everdene_miha: nu am venit direct la voi?

everdene_miha: ti.am facut codite si apoi am venit la mona?

mihaila naomy: nu

mihaila naomy: acu am intrebat pe mama si ai dreptate dar ai stat mai mult la ei

everdene_miha: la voi cand o sa merg

everdene_miha: o sa vin d joi seara

everdene_miha: si o sa stau pana luni

everdene_miha: e bun aja?

mihaila naomy: tre sa stai 2 sptamani la noi

everdene_miha: bine

everdene_miha: o sa vin in vacanta si o sa stau mai mult

everdene_miha: promit

mihaila naomy: si te iert

everdene_miha: e bine aja?

mihaila naomy: ok dar trei in vacantaç

everdene_miha: oki

everdene_miha: bine bine aja

mihaila naomy: ok

everdene_miha: nu te supara pe mine scumpa

mihaila naomy: k

everdene_miha: stii ca si eu vreau sa vin..dar e prea scump drumul..mai incolo, o sa vin

everdene_miha: promit ca o sa vin

everdene_miha: si o sa stau mai mult si o sa fie bine totul

mihaila naomy: cind in octombrie

mihaila naomy: ok

everdene_miha: vedem

mihaila naomy: dar cind

everdene_miha: e posibil

everdene_miha: dar nu pot promite o data exacta

everdene_miha: imi place poza ta de la avatar

mihaila naomy: ok

mihaila naomy: nu ca-i frumoasa?

everdene_miha: dap..e ff frumoasa

everdene_miha: nu mi.o tr si mie?

mihaila naomy: ok

One thought on “Is matusa calatoare si nepotelele ma iubesc!

Leave a Reply

