Pentru catalani eu sunt…Alexandru Ioan Cuza!

O noua zi minunata la universitate. Observ ca merge si xeroxul de la biblioteca si chiar am platit cu un cent mai putinJ. Si muncitorul roman si-a pus cercel in nas ca sa fie in aceeasi limba cu cei de pe aici.

Ajung la secretariat si ii explic domnului secretar ca doresc sa adaug o foaia la dosarul meu pentru inmatriculare. Imi ia foaia care certifica faptul ca am venit ca student Erasmus si zambeste. Imi spune ca ii place numele Alexandru Ioan Cuza. Zambesc si eu, mandra ca cineva a auzit de universitatea mea din Romania.

Secretarul catalan imi cauta dosarul printre celelalte dosare ale erasmusilor. Observand ca trece de numele meu, il opresc. El foarte surprins imi spune: “Acesta este dosarul studentului Mihaela Mariuntanu, nu este dosarul studentului Alexandru Ioan Cuza”.

“Alexandru Ioan Cuza e universitatea, eu sunt Mihaela”, ii spun zambind.

La orele de catalana pe care le-am inceput din nou, profesoara m-a intrebat cum ma numesc. Oare…daca ii spun ca sunt Cuza…ma crede?!

3 thoughts on “Pentru catalani eu sunt…Alexandru Ioan Cuza!

  1. Chiar aveam nevoie de o portie babana de ras. Mersi pentru ocazie. Sa vedem partea buna a lucrurilor : macar ti-a zambit, ca la noi…
    Sedere placuta!

Leave a Reply

