Prietenii sunt ca sa se prinda

ion ionel: imi pare rau ca ai ajuns in starea asta

ion ionel: iti sta tare bine cand esti fericita

everdene: a..multumesc

ion ionel: vesela

everdene_miha: am uitat uneori asta…

everdene_miha: si am uitat de mine…d multe ori

everdene_miha: de asta…aici incerc sa ma regasesc..

everdene_miha: dap…si aici incerc sa fiu eu..numai ca nu pot fi eu

everdene_miha: fiindca daca as fi eu m-am complica d multe chestii

everdene_miha: insa mi-i dor de sor-mea…

everdene_miha: si d un alt prieten bun..

everdene_miha: eu cred ca am f multi prieteni…da imi lipseste prietenia

ion ionel: pai daca vrei latura prieteneasca sunt aici

everdene_miha: ooo..tks

everdene_miha: si de u mi-i dor

everdene_miha: sa vb..sa ne ratacim prin sat

ion ionel): dupa cum imi scrii..nu te vad in apele tale

ion ionel: si nu ti sta bine

everdene_miha: ei…de ce trebuia sa t prinzi tocmai u d asta

everdene_miha: ca nimeni nu mi-a sp nik pana acuma

ion ionel: pai de asta sunt prietenii: sa se prinda

everdene_miha: eu vr sa fiu linistita si multumita de mine..

everdene_miha: vr lucruri simple…vreau bucurii mici si copiii frumosi

everdene_miha: si acuma…stii ce vreau acuma?

everdene_miha: sa stau pe pat la tine, sa ma uit la colegul tau (care va purta acelasi tricou grena cu…nu mai stiu cum s cheama firma) si sa mananc ciocolata

everdene_miha: si sa rad gandindu-ma la Tarlea, liceu si clipe faine

ion ionel: pai asta nu mi se pare deloc imposibil

everdene_miha: ei..vezi c simplu e?

everdene_miha: si vezi totusi..cat d imposibil e?

everdene_miha: asa e si cu chestiile astea simple din viata..

everdene_miha: filosofam prea mult…si nu ajungem nicaieri

ion ionel: gandesti ca mine in momentul acesta…tot la lucruri simple se ajunge

everdene_miha: dap…si mi-i somn.,.ma duc sa dorm

everdene_miha: prea complicata e viata asta…

ion ionel: as vrea sa te vad fericita

everdene_miha: ei…si eu as vrea sa ma vad

ion ionel: las ca asa o sa fie…

2 thoughts on “Prietenii sunt ca sa se prinda

  1. „Fericirea nu vine niciodată cînd trebuie… De asta trebuie să ne mai naştem încă o dată”, spunea Iona din burta chitului…

Leave a Reply

