Dă-mi router azi, Internet de la vinete!

În ziua examenului la catalană am aflat unele lucruri interesante despre… vinete! L’arberginia, cum îi spun catalanii este utilă pentru multe lucruri: reduce grijile, durerile de cap şi intenţiile de plâns.

“Dacă eşti trist trebuie să mănânci multă vânătă şi la sfârşitul celor două sau trei zile, vei fi mulţumit şi fericit! Are de asemenea un efect liniştitor. Dacă nu poţi dormi, mănâncă vinete înainte să mergi la culcare şi vei dormi foarte bine.”

Am mai aflat că vinetele fac bine persoanelor aflate la departare “de ceva sau cineva” şi dacă mănânci măcar o vânătă pe zi, vei fi relaxat şi liniştit.

Am înţeles atunci de ce de patru zile Laura şi cu mine mâncăm numai salată de vinete. (Salata e şi mâncarea mea preferată!) Şi dacă tot suntem la capitolul linişte şi pace, am facut nişte fotografii cu vinete în diferite ipostaze. Şi pentru că stresul nostru cel mai mare începe în momentul în care nu avem net, vom rezolva problema aceasta apelând la… vinete! Am încercat să vindecăm routerul şi laptopurile.

Speranţa e în vinete şi Internet
Speranţa e în vinete şi Internet
Cu vinetele pe sus şi cu netul pe laptop...
Cu vinetele pe sus şi cu netul pe laptop...

Sper să reuşim cât de curand să liniştim aparatura. Nu de alta, dar e posibil să se scumpească alberginia în curând şi rămânem fără somn, linişte, cu multe bătăi de cap şi căderi…de net!

2 thoughts on “Dă-mi router azi, Internet de la vinete!

  1. Tare de tot postul asta cu vinetele. Ma intreb cate vinete trebuie sa manance romanii ca sa devina din tristi si plini de mai stiu eu ce griji, multumiti si fericiti?
    Si cred ca am gasit cu ajutorul tau remediul pentru orice student mai cu tragere de inima care o sa vrea sa invete in sesiune: vinetele tata, vinetele…. cat mai multe vinete…. si poate si putina tarie traditionala la final sa dormi si mai bine.
    Astept cu nerabdare si alte sugestii la fel de dragute cum a fost asta ca sa pot avea o sesiune @de vis@.
    Numai bine.

Leave a Reply

