Iti multumesc!

Adevarul e ca nu cred in chestii gen Sf. Mihail si Gavril, insa ma bucur atunci cand lumea se gandeste la mine. Si ca multumire, vreau sa arat cat de mandra sunt de prietenii mei buni. Primul a fost Dan, care mi-a trimis un mesaj simpatic. Ca de obicei, a fost primul. In rest, ce am primit ieri… si azi!

Tyrena … : nah, vroiam sa te sun, poate mai diseara, ca eu acum ies afara ca e frumos si soare si pacat de stat in soare…asa ca, SA NE TRAIESTI MIHAELA, SA IUBESTI SI SA FII IUBITA!!!! (si de la Dan) :**************

alinush alinush : la multi ani draga mea!sa fii iubita si sa ai parte de tot ce iti doresti, imi lipsesti mult de tot, as fi vrut sa fii acum aici sa te tin in brate si sa iti dau un pupik dulce asa ca de ziua ta, dar lasa ca recuperam cand vii, ai grija de tine si nu uita ca te iubesc mult

dana campeanu : La multi ani!:)

Teodora Tompea : LA MULTI ANI MIHAELA! Sa fii fericita si sa ai parte de tot ce-i mai bun. Sa te bucuri de fiecare clipa si sa pretuiesti fiecare moment al vietii. Te-am pupat. Numai bine acolo. Cu drag, Teo&Andrei:)

aspirina tamponata : la multi ani multa fericire  si sa te simti bine acolo departe unde esti. bea un suc si`n cinstea mea

Andrei Amariei: la multi ani. iti urez toate cele bune

wisper_shadow: La multi ani!

diana ionita: la multi ani pt azi si la multe cuvinte in catalana 😛 :*

Monica Monica: nu stiu daca acolo se sarbatoreste San Miguel, dar aici ne gandim la tine si iti uram La multi ani!!!

Rotariu Angelica: Îti multumesc mult pentru mesaj! Folosesti asa frumos cuvintele, încat ating mereu coarda sensibila a sufletului meu. Şi…ma determina sa realizez ca ceea ce fac nu e în zadar…Chiar daca rezultatele muncii mele nu sunt masurabile si nici imediate…La multi ani si tie, să fii fericita si sa realizezi in viata lucruri minunate!!

Alex Savitescu: Multi ani fericiti si spor la deslusit Catalunya!

Traiasca si intarziatii!!!

ion ionel: buna dimineata si LA MULTI ANI pt ziua de ieri. nu am reusit ieri sa dau de tine

adriana mutu: la multi ani!

Urmatorii doritori, pot da click pe chestia aia care se cheama Comment:)

2 thoughts on “Iti multumesc!

Leave a Reply

