Măslinuţa mea e om mare!

Ea e aşa cum eram eu când aveam vârsta ei şi eu sunt ea când o fi ca mine. Lumea ne confundă atunci când vorbim la telefon. Ne înţelegem prin gesturi, puncte de suspensie şi zâmbete. Ea zâmbeşte mult, aşa cât o primăvară largă, largă, largă… Şi îmi spune mereu că face bine. Fără niciun motiv de întristare.

Ştie că am venit în Spania în căutare de statui şi e fericită că am găsit nu doar statui, ci şi oameni care îi seamănă ei: mai negri, mai buni, mai îndrăgostiţi. Ştie că viaţa e făcută pentru a lupta şi a învăţat că genunchii stau mereu alături pentru ea.

Cred în vindecări miraculoase când sunt cu ea, Odată, îmi era foarte rău, dar am mers să o vizitez. Mi-a spus să mă întind pe pat. Mi-a adus o cană de ceai fierbinte şi o ciocolată. Mi-a zâmbit calm, cald, iubitor şi sincer. Mi-a luat durerea cu încredere şi rugăciune. Mi-a făcut dorul mai tainic şi pasul mai uşor.

Pentru că ea ştie să plângă în mii de feluri şi să râdă în milioane de feluri. Îţi poate alunga nefericirea cu un zâmbet. Just like that! Scrie mesaje potrivite pentru inima celui care are nevoie de ele şi le trimite în momente grele.  Ştie să păşească şi ştie să meargă. Pentru că ea ştie să fie fericită pentru lumea toată şi pentru că ea ştie să plângă cu oamenii. Pentru că spune atât de frumos: “Nu mai pot!!!!!!!!” şi atât de cald “Nu mai suport”, dar ştie că poate şi suportă până la urmă.

Şi mi-e dragă…mi-i dragă tare, mai mult decât dorul de casă, mai mult decât zambilele şi mai mult decât iarna. Măslinuţa mea cu nume de OLIVIA e acasă şi mă aşteaptă. Evit să o sun pentru că mă face să plâng de fericire că îi aud glasul. Poate o să mă ierte că am plecat şi că nu am putut-o lua cu mine. Dar, când o să mă întorc, o voi urca pe covorul roşu de la Unitatea Militară din Copou. E locul în care ar vrea cel mai mult să ajungă. Poate o fi psiholog pentru soldaţi când o mai creşte!

Olivia e minunea zilelor mele şi stresul de zi cu zi. E farmecul poeziilor şi vocea cântecului. E sora mea, prietena mea şi inima mea. Creşte frumos în fiecare zi. La mulţi ani!


2 thoughts on “Măslinuţa mea e om mare!

  1. Îi multumesc lui Dumnezeu ca v-am intalnit…pe tine, pe măslinuta ta minunata, pe voi, cele care imi dati incredere in mine si lectii de viata la fiecare pas! Va iubesc!

Leave a Reply

