Am găsit blonda perfectă!

Am fost stresată vreo 3 ani de o persoană  destul de dragă mie. Problema? Nu sunt blondă şi nu am codiţe! Am încercat apoi să îmi fac codiţe. Bucuroasă, m-am dus la Florin şi i-am arătat. “Nu eşti blondă, şi nu mă refeream la tipul asta de codiţe. Eu vreau din alea scolăreşti”, a venit răspunsul lui sec şi… sincer.

Între timp, lucrurile au evoluat şi au mai scăzut din intensitatea stresului. “Blonda” a devenit un subiect comun pentru amândoi. În toate conversaţiile noastre, veşnica blondă avea partea ei. Cum vedeam o fată pe stradă, venea şi replica lui: “Uite… e bună. Dacă ar avea codiţe şi ar fi blondă….” Dar nu găseam niciuna perfecta. Când am plecat în Spania, Florin mi-a dat de grijă: “Să-mi aduci o blondă. Să aibă codiţe.”

AM GĂSIT BLONDA! Acesta este adevarul. Exemplific “specimenul”:

Studiez B.D. Ofer meditaţii la C#
Studiez B.D. Ofer meditaţii la C#

Blonda mea pare inteligentă, este frumoasă şi, probabil… catalană. Studiază mult şi îi place ce studiază. Vă întrebaţi cum a avut timp să îmi pozeze? Simplu: era cam statică în acele momente. De ce? Cam aşa stă de fapt treaba:

Petrecem oleacă?!Da… e pentru o petrecere la care se studiază mult medicină şi informatică. Ce spui Florin, facem un studiu pe Inteligenţa artificială a blondelor bolnăvioare?

One thought on “Am găsit blonda perfectă!

Leave a Reply

