Scrisoare de amor politic

Draga mea,

Am fost tare dezamăgită aseară scumpa mea… Iar ai făcut prostii cu propriile tale mâini. Şi nici nu cred că îţi dai seama. Azi e ziua ta. Ţi-ai luat singură cadou, dar ce folos? Unde o să îţi foloseşti cadoul şi ce o să facă el pentru tine? Nu ştii, acum se poartă cadourile utile. Nu mai poţi păstra nimic ca bibelou… asta e criza.

Şi e criză în inima mea. E criză de dor şi criză de visuri. Nu-mi mai pot dori nimic de la tine şi nu mai am nicio pretenţie. Nu mai e mult şi o să ne întâlnim. În două luni, poate, mă întorc la tine. Nu-mi fac niciun plan, nu am nicio aşteptare. Ştiu că e posibil să fii mai bolnavă decât am aşteptat, însă…. m-am obişnuit cu bolile tale. Şi mă molipsesc în fiecare zi de la tine.

Ce să îţi doresc de ziua ta? E greu, scumpa mea. E greu să fac urări într-o zi ca aceasta. Îţi doresc inteligenţa tinerilor şi înţelpciunea bătrânilor, îţi doresc simpatia americanilor şi băgarea în seamă a ruşilor. Îţi doresc înţelegerea cu ungurii şi prietenia cu bulgarii. Şi dacă o să te mai viziteze câţiva negri sau galbeni, lasă-i să intre, şi noi am fost străini la vremea noastră.

Nu mi-e dor de tine acum. Eşti prea ciudată pentru mine. O să îţi scriu din nou, să te anunţ când ajung. Nu vreau să mă aştepţi. Vreau doar să îmi amintesc eu că nu aştept nimic de la tine. La revedere, România  mea!

Cu tot ce mai pot face,

Mihaela

P.S. LA MULŢI ANI!

Fie-ţi şampania tricoloră... măcar atâta!
Fie-ţi şampania tricoloră… măcar atâta!
One thought on “Scrisoare de amor politic

Leave a Reply

