Operaţiunea “Lista lui Mihăilă”

Am ajuns la sora mea în Alcala de Henares şi am ajutat-o să facă munca specifică acestei perioade: 30 şi ceva de felicitări cu Moş Craciun şi brăduleţi au fost scrise, timbrate, semnate şi trimise în România. Fiecare scrisoare conţinea aproape aceaşi urare, că doar nu era să compun 30 de mesaje diferite.

Din când în când, mai auzeam comentarii: “Ai grijă cum o scrii pe asta, că e pentru Popa. Da, popa din sat.” Numai învăţătorul lui Naomi a avut tratament special. Mamei i-am scris ceva deosebit. La fel la tanti de la Iaşi şi la prima mea învăţătoare. În rest, acealaşi text, scris cu trei scrisuri diferite. Fiecare felicitare cânta în momentul în care o deschideai. Pentru a o scrie, trebuia să îi pui o bucăţică de hîrtie între baterie şi arc. E posibil ca eu, în zăpăceala mea, să fi uitat unele  foiţe în felicitări. Îmi cer scuze, dar eram prea obosită.

În timp ce eu scriam urarea, Penina tăia de pe listă numele destinatarilor. “Am terminat şi cu mamaia. Urmează tanti Ruţa”, spunea sora mea încântată de primele 20 de felicitări scrise.

“Asta-i pentru poştăriţă. În fiecare an îi trimit şi ei. Săraca, merge atâta prin sat cu plicurile astea. Măcar să aibă şi ea o felicitare cu Moşul”, spune Penina bucuroasă, închipuindu-şi zâmbetul femeii de la poştă.

Pentru amănunte referitoare la operaţiunea “Feliz Navidad-Lista lui Mihăilă”, scroll mai jos:

imagen071
Una la casa parohială, una la poştă. Să nu uităm de Ghioti, poate se îmbolnăveşte cineva între timp.

imagen070
Scriu numai cu pixul meu preferat. Aceaşi urare pentru toată lumea.

Asta nu-i punga lui Moş Crăciun. Sunt felicitările din partea lui Mihailă!
Asta nu-i punga lui Moş Crăciun. Sunt felicitările din partea lui Mihailă!
One thought on “Operaţiunea “Lista lui Mihăilă”

Leave a Reply

