Cerere pentru motivarea dorinţelor

Îmi permit să cer:

Ciocolată neagră, neagră, amăruie şi dulce. Aşa ca Obama.

Zambile roz. Cu parfum cald şi suav. Aşa ca primăvara.

Un ceas negru cusut cu aţă pe margine. Curea de piele, nu prea lată şi nu prea îngustă. Potrivită. Aşa ca timpul.

Un serveţel mov şi o batistă alba. În 7 straturi şi în 7 modele diferite. Aşa ca bucuria.

O pereche de tenişi maro. Cu şireturi groase şi nu prea lungi, ca să nu mă împiedic. Aşa ca… vremea.

Blugi simpli şi albaştri. Doar albaştri pentru că gri nu au mărimea mea. Aşa ca visele neîmplinite.

O bicicletă, fie şi de jucărie. Cu roţi mici şi puţin mai înaltă. Aşa ca oamenii puternici.

O carte groasă şi de Hardy. Nu prea departe de lumea dezlănţuită. Aşa ca pacea.

Un film cu Robin Williams şi un CD cu Hara. Doar pentru o zi. Aşa ca zborul.

Un şampon pentru păr creţ şi o eşarfă groasă şi cu multe codiţe. Aşa ca viaţa.

Un kilogram de lămâi şi un pahar. Cu apă. Aşa ca dorinţele.

Şi dacă tot nu te-am convins să îmi iei ceva, atunci înseamnă că… am greşit destinatarul. Scuze… De Crăciun, mai îndrăznesc să cer şi eu…

One thought on “Cerere pentru motivarea dorinţelor

  1. Foarte foarte faina insemnarea! As ramane uimita sa stiu ca nu exista macar o persoana care sa nu-ti faca pe plac.
    Iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele de mai sus, ba mai mult, sa se implineasca si dorintele la care nu te-ai gandit pana acum :).
    O seara minunata iti doresc!

Leave a Reply

