Despre Spanish, Cobra şi Bobocel

Nu vorbesc despre blugi astăzi ci despre prieteni vechi. Ca un fel de Craciun mai întârziat.

Spanish:

Pe Spanish nu îl cunosc, dar am devenit cândva prieteni. Ba apărea, ba dispărea din viaţa mea. Aşa cum îmi cânta odată “1000 de gânduri” la telefon în conversaţiile noastre lungi de 7 ore. De  la el am primit primul (şi singurul) CD cu Hara. De la el am învăţat cum se scriu mesajele repede şi cum e să aştepţi iarna fără să vină nimeni. Şi uite că mai revine şi la sfârşitul asta de an. Eu i-am dat add pe mess după ce i-am căutat numele pe google. Şi uite aşa, nu am fost singură de Craciun. Mulţumesc pentru cuvinte, dl Spanish.

Cobra

Mi-a spus o prietenă că o să îmi dea add pe mess un băiat din Bucureşti ca să îi trimit un fişier. Când i-am văzut numele, mi-am dat seama că nu mai vorbisem de 7 ani. Cornel era prietenul unei prietene, apoi prietenul altei prietene şi al unei verişoare. Mi-a plăcut să îi spun “Bună. Eu te cunosc pe tine, însă tu nu mă mai ştii pe mine.” Am fost uimită să văd că al nostru Cobra lucrează pentru o televiziune acum, că are chelia mai lucioasă şi că are blog. Cu toate astea, sunt 8 ani de când nu l-am văzut. Unde eşti tu Andree cu Stupizele tale?!

Bobocel

Bunica lui s-a asigurat că îl voi cunoaşte şi prin el am cunoscut cei mai buni prieteni ai mei. Ne-am văzut prima dată când eu aveam 12 ani iar el 13. Apoi, a doua oară, eu aveam 18, el avea 19. Şi de atunci, ne tot vedem. Şi a crecut mare “Bobocelul” (aşa îl alintă mătuşa lui şi bunica mea). Şi nu suntem rude… încă, vorba lui. M-a dezvăţat de multe şi m-a obişnuit cu multe. Se întoarcea cu spatele când mă vedea că plâng, dar îmi cumpăra mereu pachete de şerveţele. Nu mai povestesc mai mult că mi-i dor şi nu-i nevoie acuma să îmi fie. Dar, el ştie.

Şi aştia sunt cei trei crăciunei. Poate nu cei mai importanţi, dar cei care au părut să reziste în timp. Fiecare mai special, fiecare mai altfel. Doar e Crăciunul.

One thought on “Despre Spanish, Cobra şi Bobocel

Leave a Reply

