Cine are o babă, să-i cumpere motocicletă şi cafea

Madrid, 25 decembrie.

Ca în orice zi de sărbătoare, oamenii ies la plimbare… după posibilităţi. Motocicletele sunt la mare căutare. La fel şi “venerabilele” conducătoare auto. Tinerii stau liniştiţi în spatele bătrânilor şi îşi aşteaptă rândul.

Un hip hop va rog, să meargă semaforul ca bătrâneţile mele
Un hip hop va rog, să meargă semaforul ca bătrâneţile mele

Şi dacă vrei să te odihneşti după atâta plimbat în prima zi de Crăciun, poţi opta pentru celebrul Cafe&Te. Dacă doreşti să bei o cafea îţi dai seama că sunt două preţuri pe meniu: unul pentru că îţi bei cafeaua la bar şi unul pentru că îţi bei cafeaua la masă.

Cu 20 de cenţi... iau un biscuite... în România!
Cu 20 de cenţi... iau un biscuite... în România!

Şi oricum… ciocolata caldă şi cappuccino nu sunt trecute pe meniu. La final, am aflat că o ceaşcă de cappucinno costă cât doua ceşti de cafea. Dar e Craciun, nu? Ce mai contează?

Obosită, mi-am luat fetele şi ne-am odihnit… pe covorul roşu. Şi nu oricum. Am cerut, însă nimeni nu ne-a dat.  Să fie tot din cauza Crăciunului… sau a culorii? Dacă da, a cui culoare?

Totul este românesc, dar acceptăm şi bani europeni!
Totul este românesc, dar acceptăm şi bani europeni!
Leave a Reply

