Cărţile se crizează prin biblioteci

De ceva vreme, caut cărţi pe la bibliotecă. O bijuterie de bibliotecă. Mi-aş petrece toate zilele în ea, însă mi s-a spus pe ici pe colo că un jurnalist nu prea trebuie să stea prea mult într-un loc. Nu de alta, dar poate face febră musculară. Aşa mi s-a întâmplat şi mie… de la prea multe biblioteci.

Acum, sunt pierdută într-o bibliotecă imensă, trei etaje pline cu mese pentru lectură şi prize de internet. Cărţile te îmbie la lectură. Le poţi alege singur, de pe rafturile care îţi plac. Le răsfoieşti şi decizi dacă le vrei acasă sau nu.

Chiar dacă este un singur exemplar, nu îţi spune nimeni că trebuie să îl citeşti la sală. Îl primeşti acasă cel puţin pentru cinci zile. Da, chiar e frumos să te pierzi în asemenea spaţiu. Şi nu numai eu mă pierd. Cărţilor li se pare interesant să facă acelaşi lucru:

blog-picture-carti1
S-a pierdut informaţia financiară!
Leave a Reply

