Click şi te ajut. Pielea ustură tare!

Ai dat click pe blogul meu şi te aştepţi să te ajut. Ok, primul pas e făcut. Hai să mergem mai departe. Am nişte întrebări pentru tine.

1. Ce ai face dacă, într-o dimineaţă, ai afla că poţi salva viaţa unui om? Ţi-ar fi lene să mergi până afară şi să îl ajuţi? Ai renunţa la pâinea de azi sau la ţigara de mâine pentru a salva viaţa unui om?

2. Ce ai face dacă mâine, ai afla că sora ta suferă şi că are nevoie să o salveze alţii? Eu am trecut prin experienţe asemănătoare şi am cerşit şi m-am rugat şi am trecut mai departe. Sora mea nu a reuşit. Dar a reuşit pe alte planuri fiindcă au existat oameni.

3. Ce faci acum? Eşti gata să salvezi viaţa cuiva? Nu-i vorba de rugăciune sau de scris pe un blog. E vorba de atitudine şi ajutor.

Schimbă viaţa lui Teo, sau menţine-l în viaţă pe Teo. Şi leul tău îl poate salva. În plus, nu aş dori să te aud spunând ca o rudă de a mea: “Din banii mei să fac binefaceri?” Din banii tăi de buzunar, din banii tăi de suc sau îngheţată, un băieţel micuţ poate merge mai departe. Ce spui? Te ajut? TEO te poate ajuta!

Teo trebuie să plece pentru tratament în Viena. Şi fiidcă banii nu se strâng, plecarea se tot amână. Dar pănă când? Până când TU vei face ceva!

BANCA TRANSILVANIA CONSTANTA
CONT LEI: RO10 BTRL 0140 1201 N397 80XX
CONT EURO: RO82 BTRL 0140 4201 N397 80XX ( SWIFT: BTRL RO22 )
TITULAR CONT: STANCULEASA ADRIANA

One thought on “Click şi te ajut. Pielea ustură tare!

Leave a Reply

