Întoarcerea, trecerea şi prietenia

Am trecut şi de blocurile din Piteşti şi ceaţa lor veşnică.

Am trecut şi prin gropile de pe drumul Iaşi-Smîrdan.

Am trecut peste mândria mea şi peste durerea mea.

Am trecut peste visele mele şi mi-am dat seama că tocmai mă trezisem dint-un vis frumos.

Am trecut peste jumătate de oraş şi m-am cuibărit undeva în mijlocul lumii dezlănţuite într-un bloc, simpatic, de pensionari.

Am trecut peste amintiri şi peste o parte din familie şi am venit să îmi revăd prietenii.

Am trecut cu greu de trandafirii şi zambilele care mă aşteptau în gară.

Am trecut peste ziua de joi, dar m-aş  întoarce acasă în fiecare zi. Am trecut peste linii de cale ferată şi peste hotare, însă prietenii mi-au spus din nou:” Ai văzut cât de multă lume dorea să te întorci acasă?

Leave a Reply

