Pentru fetele mele de la Socola!

Punct. Aşa am hotarât că va fi amintirea mea spaniolă. Azi m-am decis că totul s-a terminat şi m-am împăcat cu ideea că sunt acasă. Sunt acasă, acolo unde trebuie şi unde vreau să fiu. Şi din fericire, sunt cu fetele mele. Mereu ne jucam cu “acasă la tine” “acasă la noi”. Acuma suntem împreună şi spunem casă aceluiaşi loc pe care îl transformăm în “acasă” în fiecare moment.

Şi cum să nu fiu fericită când vine Ana şi mă cheamă la masă? Cum să nu mă simt importantă când Lavi, colega mea de cameră îmi povesteşte istoria şi istorii celebre? Şi cum să nu mă uit cu plăcere la Anca, cea care în sfârşit s-a decis că viitorul ei merită investiţii puternice.

Şi cum să nu mă bucure bicicleta primită de Valentine’s Days? Mi s-a împlinit o mare dorinţă. Am agăţat-o cu o bucată de sfoară sus, lângă trandafiri, lângă panoul cu amintiri spaniole, lângă “Interviul cu Dumnezeu” al lui Paler. Anca, Monica şi Florin m-am întâmpinat cu zambiluţe iar Alin cu trandafiri albi. Nu le-am mulţumit suficient. Încă nu mă obişnuisem cu viaţa mea de acasă. Acum, îmi dau seama că zambilele mă fac să mă simt bine doar în ţara mea, alături de fetele mele. Creştem flori şi ne creştem visele. Cultivăm speranţe şi veselie, undeva pe bulevardul Socola, la etajul 4. Nu suntem la nebuni însă ne plac nebunii frumoşi. Ne regăsim cumva şi noi pe undeva pe la numărul 19.

Mai ofilite, mai uscate,mai cu dor sau fără dor, zambilele sunt fericite.
Mai ofilite, mai uscate,mai cu dor sau fără dor, zambilele sunt fericite.
4 thoughts on “Pentru fetele mele de la Socola!

  1. Nu am uitat. Dar, vorbeam despre fetele din apartament şi despre lucrurile din apartament. Oricum… mulţumesc de atenţionare.

  2. intodeauna am crezut ca “merita investitii puternice”….dar acuma mai mult ca niciodata…fac ceva..;) mda…istorii celebre la 04:30… normal..
    poate om juca vreodata un biliard..da in engleza!!!! :))))))))))))))))))))))))))

    • @Andreea| Pentru cei care nu ştiu care e treaba cu biliardul în engleză, trebuia să menţionezi că o stimată studentă la medicină în anul 5 credea că Bouling=Biliard (în limba engleză!)

Leave a Reply

