Music story şi o prietenie frumoasă

Ce aş putea să vă spun despre o fată careia îi plac bocancii călduroşi, părul creţ, culoarea maro şi prietenii?

Că şi-a împlinit visul pe 10 martie?
Că a văzut cum e să îţi cânte inima?
Că a cântat pentru prima oară având în faţă nu un microfon de calculator, ci un public întreg?

Anca a cântat în Dublin aseară. Şase piese. Şi  a cântat frumos şi a fost frumoasă. A avut curajul să se plimbe pe strada viselor ei şi să nu se oprească decât acolo unde scria: “Eu voi cânta”. A luat mai întâi lecţii de chitară, a primit apoi o chitară în dar, şi-a adunat 4 prieteni în jur (cei mai buni şi cei mai vechi) şi-a strâns inima în buzunarele de la blugii mereu scurtaţi şi a început.

“Michel” de la Anouk mi-a plăcut pentru asemănare. Eu mă simt Michel, ea e tot o Anouk. “Puddle of grace” i se potrivea celui care a făcut ieri două zile de la ultimul fum. “If you want me” era parcă dedicată Monicăi cea care încă nu înţelege cât de mult o vrea lumea. La “Kiss me” ne-am simţit toti pupaţi de dragostea Ancăi iar la “Knockin’ on heaven’s door” Petran a cântat atât de tare că era să o acopere pe debutantă. “The Animal Instinct” a fost la final şi s-a terminat cu aplauze.

Ce să vă mai spun despre o fată care a cântat pentru visele ei şi care învaţă zi de zi să lupte frumos?

Că e iubită de prieteni?
Că lipseşte de fiecare dată când e tristă şi că ne cântă mereu cu zâmbetul?
Că râde soarele şi se cutremură biţii şi scrierile binare când lasă informatica la o parte şi vorbeşte despre Straja, nepoţei, viaţa la ţară, cureci şi mămăligă?

Nu vă mai spun nimic. Uneori trebuie să taci şi să asculţi. Anca va mai cânta.

3 thoughts on “Music story şi o prietenie frumoasă

  1. Sper ca paralelismul dintre Stories sa se limiteze la postul tau si visul ei sa aiba un deznodamant fericit. Felicitari, Anca!

  2. @Agree| Şi eu sper, nu am încercat să sugerez altceva. Însă, începuturile sunt frumoase, trebuie să recunoaştem.

  3. ANCA Felicitari!continua asa!!si cind vin in Rominia sper sa mi cinti si mie nu?¿ca doar vorba aia cine o refuza pe REBY REBY?¿PUPIK pt cele 4fete skumpe!!

Leave a Reply

