Afară cu satanele de pe hi5!

Teofilact-Nectarios. E născut pe 14 iulie şi trăieşte în România, momentan, pe hi5 la adresa următoare. Nu se ştie dacă e preot sau nu, dacă e călugăr sau alt specimen religios. Se ştie numai că e ortodox convins iar profilul său vorbeşte de la sine: 2.205 fotografii cu icoane şi sfinţi părinţi. Dintre categoriile abordate amintesc: ingeri, cuvioşi, icoane şi minuni, 14 octombrie 2005 Sf. Parascheva.

Prieteni are puţini, mult mai puţini în comparaţie cu fotografiile puse la vedere. Statusul de pe celebra reţea socială e menit să alunge pe toţi necredincioşii: “-Ştii Crezul??!! -Nu! -Ieşi, ieşi satana! Să nu te mai văd la curtea mea!” Pr Cleopa către sectanţi. Comentariile la profil nu fac decât să arate că şi alţii recunosc imaginile. Mai sunt urări însoţite de “binecuvântări”.  Oricum, de pe pagina sa am mai aflat că “sfântul” joacă fotbal şi snake. Nu de alta, dar e om, după ultimele actualizări ale profilului.

Printre bărbi şi straie închise la culoare, Teofilact Nectarios mi-a vizitat profilul de hi5 (am şi eu câteva poze uitate prin zonă). Îmi cer scuze că a nimerit din greşeală pe pagina unui sectant. Atâta timp cât nu mi-a spus să ies afară de pe hi5, mai sper în iubirea frăţească.

7 thoughts on “Afară cu satanele de pe hi5!

  1. Buna eu sunt TeofilactElek, poate te am suparat ca ai o alta religie, eu astept ca sa imi scrii pe hi 5 sau pe messengers : teofilactelek
    Da traesc in Romania, si nu sunt nascut pe 14, asta am trecut doar asa.De ce neaparat sa se stie cea ce sunt: preot calugar…., uite nu sunt nici una nici alta, sunt un muncitor la o firma de asamblare de placi electronice.
    Adresa este noua si de aceea sunt prieteni putini, si in scimb trebuie ca sa pui o poza sexy ca sa se adune prietenii, ca asa am vazut la multi care vor prieteni multi.
    Eu nu vreau sa alung pe nimenea, eu iubesc oamenii indeferent de religia lor, cu totii suntem creatia Lui Dumnezeu, insa unii au si alte religii, asa eram si eu mai inainte.Iar comentarile primite nu le pot sterge deoarece se supara cei care le au trimis, nu ca as avea de aratat ceva.Eu nu sunt un Sfant,si faptul ca apare 2 jocuri nu inseamna ca eu joc sau nu acele jocuri, poate nu ai citit ca nu am adunat nici un punct la un joc si la altul decat 5.Si in final vreau sa imi cer scuze fata de tine, si in viitor ca sa nu supar pe fratii de alta religii am sa schimb statusul, dar te rog ca data viitoare sa-mi scrii, fara sa aflaltii cea ce nu este adevarat.

  2. Am rămas suprinsă de faptul că ai găsit postul meu şi că mi-ai răspuns atât de frumos. Nu am nimic cu cei de altă religie şi nu vreau să mai iau de ei în niciun fel. Eu pur si simplu am rămas surprinsă de profilul tău de hi5, atât. Ţi-am dat add pe messenger să vorbim.

  3. Totuşi, aş vrea să te întreb ce legătură au icoanele şi numele pe care l-ai ales pentru o pagină de hi5? Ce ai încercat să urmăreşti prin asta?

  4. Icoanele pentru noi ortodocsi sunt ferestre spre Dumnezeu.Iar numele:Teofilact este deoarece m-am concvertit in ortodox pe 8 martie 2006 ziua Sfantului, iar Nectarios e Sfantul care m-a salvat de cateva boli, si al carui moste se afla in cartierul:alexandru.

Leave a Reply

