Exerciţiu de optimism călător

“În fiecare drum am renunţat la peisaje interioare în favoarea celor adevărate, înlocuindu-le, din păcate prea des, cu imagini văzute furtiv, în treceri grăbite, astfel că aş fi îndreptăţit, uneori, să mă întreb în ce măsură asemenea împrejurări, ce mi-au fost mai degrabă impuse, căci am o natură retrogradă, de sedentar, nu m-au sărăcit, în loc să mă îmbogăţească. “ (O. Paler, Drumuri prin memorie)

Cele mai grele decizii le iei atunci când trebuie să alegi între două lucruri care îţi plac şi care ţi se par bune. Până la urmă, ajungi la concluzia că unul e mai bun decât altul, dar că, de cele mai dese ori, trebuie să renunţi la cel ce ţi-i mai drag.

Cele mai scumpe călătorii sunt cele pe care ţi le imaginezi în interiorul tău. Când ajungi să vezi locurile închipuite, eşti mai degrabă dezamăgit decât mulţumit şi fericit că ţi-ai împlinit visul.

Cele mai mari treceri sunt paşii până la cel mai apropiat loc în care să te simţi tu. Şi uneori, îţi dai seama că nici acolo nu eşti singurul care e singur.

Cele mai mari dorinţe la ora asta ar fi o pereche de tenişi gri, o carte pe care sper să o cumpăr în curând: “Pământul este plat” de Th. Friedman şi posibilitatea de a zbura prin planurile mele. De ce nu, poate va veni şi împlinirea curând. La ora asta, sunt optimistă.

2 thoughts on “Exerciţiu de optimism călător

  1. E loc pentru toate visurile, iar când ţi se pare că trebuie să renunţi la unul, gândeşte-te că doar îl amâni. Viaţa e făcută din momente şi ocazii care se repetă.

  2. @Angree| Uof… eu iubesc la tine tot. Şi visurile alea pe care mă ajuţi cumva să le împlinesc. Mulţumesc.

Leave a Reply

