Criza şampoanelor creţe

S-au terminat stocurile de şampon pentru păr creţ. Da, nu este o glumă. Încep să cred că intru din nou în Bucla “găsit, potrivit, pierdut…”

Am căutat săptămâna trecută şi săptămâna asta, la toate hypermarketurile din Iaşi, însă şamponul meu pentru păr creţ nu se găsea nicăieri. Toate nuanţele şi toate gusturile păreau să fie satisfăcute de gama Pantene, doar creţii şi creţele nu mai puteau fi “curly and chic”. Aveai şampon pentru păr lung şi gras, scurt şi subţire, vopsit şi blond… artificial. Pentru creţ natural nu exista nimic.

Am tras un ochi şi la concurenţă… Aceaşi situaţie… nimic. Am găsit în schimb şampon anti-mătreaţă, anti-mătreaţă pentru păr vopsit, anti-mătreaţă pentru păr degradat, anti-căderea părului şi inclusiv, şampon pentru îndreptarea părului.

Se pare că toate lucrurile artificiale au succes, în timp ce naturalul mai are de luptat până o să i se dea puţină atenţie. Am intrat pe situl celor de la Pantene şi acolo, exista chiar o rubrică “Curly and chic” în care se prezentau produsele pentru creţi şi creţe. Însă, rubrica respectivă e bună doar pentru o spălare virtuală, cu informaţii şi poze.

2 thoughts on “Criza şampoanelor creţe

  1. :)))Desi stii cum am parul:D , nu mi s-a potrivit niciodata samponul aferent:-j, din nou”eu’s mai pe dos”:))..deci tot normal foloses..Nah ca fac reclama la Elseve:D merge f bine pt noi cretele;)

  2. @Ada| Nici nu ştii cât mă ajută răspunsul tău! O să mă doară în crueţ de toate re-brand-uirile lor şi o sa îmi caut ceva… cât de cât normal, că special în niciun caz. Suntem prea creţe natural ca să ne îndreptăm mintea după cheful firmelor de produse cosmetice:P

Leave a Reply

