Cu 1 Mai, la fel de 1 Mai

Din prea multă muncă patriotică, am descoperit următorul citat:

“OCTOBER: This is one of the peculiarly dangerous months to speculate in stocks in. The other are July, January, September, April, November, May, March, June, December, August, and February.”

Mark Twain

Adaptare pentru români ar putea fi:

a) Iaşul este cel mai perioculos oraş pentru câini. Altele la fel de periculoase sunt celelalte oraşe ale României.

b) Universitatea mea este cea mai tare din oraş. Altele ar mai fi toate celelalte.

c) Am o singură mare problemă. Celelalte sunt la fel de mari.

d) Am o soră minunată. Alta la fel de minunată e oarecare din lista: Olivia, Rebeca, Vali, Penina, Sarmiza.

e) Lista nu e terminată. Alte lucruri neterminate sunt toate lucrurile pe care nu le-am terminat.

3 thoughts on “Cu 1 Mai, la fel de 1 Mai

  1. mi-a placut adaptarea..as adauga, cu voia ta, numai un amanunt..aceea ca de 1 Mai romanii sarbatoresc munca dusa la bun sfarsit de-a lungul anului. Iar in restul zilelor duc la bun sfarsit ceea ce au inceput de 1 Mai..
    :)..

  2. @Paul| Da, foarte bine spus! Mulţumesc. Iar în momentul de faţă, suntem în restul anului sau după 1 Mai, sau în aşteptarea viitorului 1 Mai, când o mai fi:)

Leave a Reply

