Scrisoare de dor

Draga mea Mihaela,

Îţi scriu pentru a-ţi spune că mi-i dor de tine. Îmi e dor de fetiţa aia mică, ce spunea la grădiniţă poezia “Căţeluş cu părul creţ aşa ca mine”. Îmi e dor de coroniţa din flori uscate pe care ai păstrat-o mulţi ani atârnată în cuiul din camera ta. Şi aş vrea să mai revăd cu tine Coasta Morii, cimitirul, pietrele. Mi-e dor de un drum cu bicicleta, ţie nu?

Mihaela, astăzi ai un moment dificil în faţă şi va trebui să înveţi multe. Nu te încrede în oameni, nu spera să lupţi mai mult pentru a-i schimba. Unii pur şi simplu nu merită grija ta, lacrimile tale şi pacea pe care le-ai dorit-o întotdeauna, nu se potriveşte planurilor pe care ei le au cu viaţa lor.

De ce nu îţi aminteşti cât de drag îţi e Alin când îţi spune “Măi Miha!” sau cât de mult îţi place zâmbetul lui Gheorghiţă (care are o prietenă brunetă pe care o cheamă ca pe tine:P). De ce nu îţi aminteşti mai bine de îmbrăţişarea Evelinei sau de poveştile lui Frank? Împrumută de la Ana parfum Cristian Lacroix şi parfumează-te. Apoi, gândeşte-te ce bine mirosea Laura când o aşteptai să mergeţi în Lleida la cursuri.

De ce nu îţi aminteşti ce frumos vorbeşte Lavinia la telefon cu David sau de idiotul Anei? Nu ai putea pentru un moment să râzi gândindu-te la “fex-ul” Mădălinei? Nu-ţi aminteşti ce frumoşi sunt ochelarii lui Lucian sau pantofii Laurei? De ce nu apreciezi mai mult oamenii din jur şi nu îţi este dor de cine trebuie?

Acum, ar trebui să o suni pe Anca să îi spui că o să o vizitezi în curând. Ar trebui să îl ajuţi pe Florin să facă mâncare sau să o pui pe Mona să coboare pentru a-ţi deschide uşa. De ce nu îl suni pe Mihai să îi spui că îţi place cum cântă şi că te bucuri de fiecare dată când spune că eşti prima lui şefă…

Îmi e atât de dor de tine, încât îmi vine să vin, să îţi şterg lacrimile şi să te iau în braţe. Dar, pentru că nu poţi să te iei pe tine în braţe, va trebui să rezişti până cineva se va gândi că meriţi o îmbrăţişare… gratuită. Până atunci, scrie proiectul la Teoria Mentalităţilor că te ia domnu Ionci la cercetat imediat…

Îmi e dor şi să ştii, şi pentru mine doare.

Cu drag,

Miha

3 thoughts on “Scrisoare de dor

  1. 🙂 of miha…te inteleg perfect..am uitat sa facem o gramada de lucruri…am uitat sa mai privim lumea cu inocenta si sa ii iubim pentru ceea ce sunt,am uitat sa mai “aruncam” cate un compliment la unu,altul. eu una vreau o schimbare:D mai bine zis, o revenire la “the old me”. i wish myself good luck:)

Leave a Reply

