Musafir în viaţa mea

I haven’t really ever found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologize that once again I’m not in love
But it’s not as if I mind
that your heart ain’t exactly breaking

It’s just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don’t lean to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cos nothing I have is truly mine

(Dido, Life for rent)

E linişte. Aud apa peştelui din  acvariu cum face bulbuci şi mă uit la toate amintirile adunate.

E pace. Am dus toate florile pe care le-am primit vineri lui tanti. Ea este cea care le merită cu adevărat după tot ce m-a învăţat în primul meu an în Iaşi.

Toate florile pe care le-am primit ieri le-au pus la uscat în locuinţa mea provizorie cu fotografii lipite pe pereţi, cu tablouri simpatice şi mult verde care dă în albastru. E speranţă.

Vineri a fost o zi decisivă pentru mine şi am îmbinat fericirea cu plânsul de dimineaţă şi tremuratul de mai târziu. Voi încerca să uit dezamăgirile şi să îmi amintesc momentele extraodrdinare petrecute cu cei care mi-au fost cândva aproape.

Şi din tot ce mă doare acum, scot câteva pete pentru a-mi aminti mai târziu că viaţa nu e doar roz.

Mi-aş cere iertare cuiva, însă îmi e frică de mulţimea celor care cred că ar trebui să le cer iertare. Am greşit eu mult sau poate nu au iertat ei suficient.

Până la urmă, sunt o fată de la ţară, venită în Iaşi pentru a-şi împlini visele, pentru a-şi găsi iubirea (mai mult de oameni decât de om) şi pentru a începe ceva nou. Iar în ultimii ani, pe timpul acesta, am început de fiecare dată ceva nou. Probabil mă plictisesc repede.

3 thoughts on “Musafir în viaţa mea

  1. Felicitari pentru absolvire! Felicitari pentru diploma! Iti multumesc pentru omul pe care l-ai format in toti acesti ani,dar sa nu uiti ca,inca nu esti un profesionist.As vrea ,ca de acum inainte,sa nu te mai gandesti la nimic-nici la prieteni,nici la “acasa”,nici la probleme.De acum, totul e nou si totul redevine cunoscut intr-o alta nuanta.Toti cei ce te inconjoara iti sunt prieteni,la fel cum toti sunt invidiosi pe tine, chiar daca vor sa te ajute.Insa,de la toti trebuie sa asimilezi EXPERIENTA.Sa nu ai incredere decat in TINE si in ceea ce TU vrei sa faci!Sa asculti sfaturile indrumatorilor tai,dar sa nu le iei ca adevaruri absolute,sa le gandesti TU PENTRU TINE!Incearca sa fii autentica,originala si inovatoare pentru ca,doar asa vei reusi sa-ti creezi propria lume profesionala,in care poti sa te exprimi in voie,sa te simti libera si puternica.
    Daca esti Mihaela pe care o cunosc eu,vei reusi sa-ti creezi aceasta noua lume.Oricum,”SUNT FOARTE MANDRU DE TINE!!!FELICITARI!”

Leave a Reply

