Floarea vârstei şi vârsta florii

Mentalităţi

Trei bătrâni stau şi discută despre problemele cauzate de lipsa căldurii iarna (discuţia a fost începută datorită verii).

Unul dintre bărbaţi se plânge că nu sunt de acord copiii să îşi cumpere centrală: „Spun că suntem bătrâni, s-ar putea întămpla accidente, se poate strica…”

Soţia celui de-al doilea îl linişteşte: „Ei, noi avem de 8 ani centrală şi nu s-a întâmplat nimic….”

Bărbatul spune sigur pe el şi nervos: „Ei, ştiu şi eu asta, dar copiii aştia îs cu mentalităţi invechite pe când noi…”

Obiceiuri

„Uite ce ochi mari are domnişoara din faţă”, mă atenţionează vecina mea de scaun.

Fetiţa de 3 ani îşi pune ochelarii pe ochi şi îşi ridică uşor rochiţa.

„Dă aia jos să îţi mai văd ochişorii”, insistă bătrâna.

Fetiţa (pe care am aflat că o cheamă Călina şi merge la „Gradi” dar acuma e în vacanţă) îşi ia ochelarii de pe ochi şi se uită la telefonul din mâna mea:

„Am şi eu telefon. Al meu e roşu. N-are baterie acuma, da o să îmi cumpere tata în curând.”

“Şi îţi place să vorbeşti la telefon?”, o întreb eu.

„Da, insă acum foarte puţin că îs mică deocamdată. Însă o să cresc mare şi o să vorbesc mai mult decât tata!”

Fandoseli

În momentul în care se elibereză locul din dreapta de pe rândul următor, fetiţa sare din braţele tânărului şi îi spune clar:

“Marius, poţi merge pe scaunul acela!”

Marius nu poate să nu se supună ordinelor şi se mută. Fetiţa, se asează confortabil pe scaun şi continuă discuţia cu cea care pare să îi fie soră:

„ E semafor?”, întreabă Ancuţa.

„Nu, nu e semafor”, răspunde fata.

“Şi atunci, de ce a oprit autobuzul?”, întreabă Ancuţa nedumerită.

“Pentru că e aglomerat”, vine răspunsul.

“Bine.”

După ceva timp, autobuzul se opreşte din nou. Ancuţa ştie sigur că e semafor de data aceasta:

“Da, aici e semafor. Da, uite şi Iulius Mall. Sunt multe semafoare pe aici.”

Văzând că nimeni nu-i răspunde, fetiţa încearcă din nou să atragă atenţia:

„Noi nu ne dăm cu ruj azi.”

„De ce nu ne dăm?”, întreabă domnişoara mai mare.

Ancuţa are un răspuns la toate: “Păi… poate vrem să ne pupăm!”

Leave a Reply

