Suflet available şi gând busy. Sunt Invisible.

Nu mai comunic. Am terminat facultatea şi s-a terminat gălăgia şi stresul universitar.

Nu mai vreau. E dusă starea aceea de perseverenţă şi putere închipuită.

Nu mai am. Sunt mai săracă şi mai bogată, mai caldă şi mai rece, mai sinceră şi mai mincinoasă.

Nu simt. Pierd sentimente, oameni şi stări existenţiale. Mor.

Nu mai mor. Şi nici nu trăiesc.

Nu mai cred. Pentru că nici eu nu am fost crezută, înţeleasă sau certată. Nici mulţumită.

Nu mai vorbesc. Am descoperit linişte fantastică atunci când eşti în mijlocul celor pe care îi iubeşti şi ei nu par să mai aibă ceva de iubit la tine.

Nu mai sunt. Pentru că am fost prea mult departe.

Nu mai iubesc. Să fim sinceri… ura e mai aproape de noi, pacea e plecată în vacanţă iar amintirea fumează ţigări de foi incolore, inodore şi insipide.

Nu mai scriu. Nu pentru că eu nu aş putea, dar nu mă mai citeşte nimeni.

P.S. Daţi-mi un buzz în suflet să ştiu că e gălăgie pe mess şi nu-s încă pe Ignore List. Sunt eu. Cea care se caută.

5 thoughts on “Suflet available şi gând busy. Sunt Invisible.

  1. @Bogdan| Am deschis comentariul tău cu teamă. Promit să îţi răspund . Postul acesta a început de la tine şi de la încercarea ta de a mă găsi pentru a vorbi pe mess. Multumesc.

  2. E bine si pe invisible. Pentru ca linistea e fantastica si pentru ca cei care te iubesc vad usor in tine ceea ce altii ignora.

  3. Ma bucura si ma îmbogăţeste de fiecare dată fiecare articol nou pe care-l găsesc pe blogul tău! Le recitesc cu drag pe cele din trecut…Continuă să scrii…Ai multe să ne spui! Şi …îmi fac bine la suflet cuvintele tale!!

Leave a Reply

