Antibiotica. Reloaded.

“Trebuie să luaţi antibiotic domnişoară. Timp de 5 zile apoi reveniţi. Aici aveţi reţeta.”

Aşa suna sfatul medicului stomatolog.

Fată conştiincioasă, merg la prima farmacie din cale cu reţeta. Farmacista examineaza foaia şi îmi spune că nu are gramajul care îmi trebuie şi că tre să iau la 8 ore una… de fapt… două că medicul mi-a recomandat una cu un gramaj mai mare la 12 ore, deci… două trebuie să iau. Dar surpriză: nu are decât patru pastile să îmi dea… Plătesc şi ies întrebând-o însă pe farmacistă: cât face doamnă 8 ori 2? 12?

Mai pe seară doresc să îmi iau doza de 2 pastile. Când văd ce mari sunt, mă uit pe reţeta medicului şi pe gramajul pastilelor de la farmacie: identic.

La următoarea farmacie doresc să primesc lămuriri cu privire la doza corectă. Farmacista mă sfătuieşte ca nu cumva să iau două pastile odată că e prea mult. Da, colega ei a greşit dar eu să îmi iau în continuare tratamentul. Îi cer restul de pastile. Nu avea decât patru.

Astăzi mă decid să intru din nou în farmacie şi să cer cele 2 pastile care îmi lipseau din colecţia pentru tratament. Râzând, îi  spun farmacistului că e a treia farmacie pe care o vizitez pentru a găsi toate pastilele. Domnul  caută prin sertare, se uită la mine zâmbind şi îmi spune:

-Îmi pare rău, vă pot servi numai cu o singură pastilă. E 2.6 lei.

2 thoughts on “Antibiotica. Reloaded.

    • @Alex| Dacă ar exista alte căi să îmi treacă infecţia, aş lasa antibioticele. Dar cum nu am pe nimeni să se ocupe de design pentru noua marcă de pastile anti-farmacie, îmi păstrez doza… Mai am numai 4 oricum.

Leave a Reply

