Simfonia zmeului (în mare)

Eu: Mulţumesc pentru ciocolata din bucătărie.

Tu: A… vai, am uitat să o mănânc înainte să plec.”


Cântecul
Şi-a oprit respiraţia şi mă întreabă scurt: „Unde e marea?”
Marea
Îşi caută buzunarele pline cu nisip rece
Măsoară zborul cu palma unui zmeu din hârtie
Cântă respiraţia întrebării
Şi tace.

Palma
Şi-a început căutările din suflet şi cântă: „Mâna ta…”
Mâna ta pe suflet
Aduce mângâierile unui cor de zambile
Iarna.
Ridică voalurile aurii are soarelui
Să-mi aducă raze la nevoie
Şi să-mi cânte respiraţia
Frumos.

Tu
Ridici uşor din umeri şi te faci că nu înţelegi: „Ce e viaţa mea?”
Viaţa mea
Cântă cu tine şi respiră cu fiecare regăsire a dorului
Şi a zborului.
Vezi zmeul? Dar aţa?
Uite, trece apa şi rămâne palma.
Mâna ta pe suflet cântă. Uşor.

2 thoughts on “Simfonia zmeului (în mare)

Leave a Reply

