Sentimentul din faţă

Şi ce simţi?
Eu, nimic.

Şi ce nimic?
Ei, doar simt.

Dor
Parfumul Laurei din Lleida. Îmi e prea tare dor de zilele în care o aşteptam să meargă la universitate. Când se întâmplă să trec pe lângă cineva parfumat la fel, simt tot: casa de lângă Segre, mirosul de şniţele de pui şi de salată de vinete, izul de universitate, culoarea frunzelor, treptele, Erasmuşii.

Fericire
În 2 zile o să îi văd din nou. Anca şi Dan. România şi Olanda. Părul muzical ce s-a dorit a fi creţ şi iubirea din gară.

Tristeţe
Iar mă dor iluziile şi ideeile. O, da! De fapt, caut colegă de apartament şi mi-i frică că nu o să găsesc pe cine trebuie.

Bucurie
Mi-o închipui pe Ana veselă lângă mine şi pe Eliza vorbind de lume.

Reuşită.
În 3 ore intru în concediu. Primul.

Leave a Reply

