Cu leapsa prin criza din suflet

Loredana, mi-a pus în faţa un chestionar ciudăţel dar drăguţ:

Calitatea pe care doresc sa o intilnesc la un barbat/femeie – Nu-mi doresc să caut eu o anumită calitate, e destul de special ca să mă gândesc eu la calităţile mele.

Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei – sinceritatea inteligentă.

Principala mea trasatura – admit că am defecte.

Principalul meu defect – cred prea mult…

Indeletnicirea mea preferata – măturatul. E destul de relaxant.

Fericirea pe care mi-o visez – să am linişte să îmi ascult fericirea.
Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – superstitie? Să uit ce sunt încercând să fac pe placul cuiva.
Locul unde as vrea sa traiesc – Mmm… o casuţă plină de cărţi şi flori şi n…

Culoarea mea preferata – mov momentan.

Floarea care-mi place – zambila.

Pasarea mea preferata – ciocarlia.

Prozatorii mei preferati – Marin Preda, Thomas Hardy.

Poetii mei preferati – Nichita Stanescu, Lucian Blaga, Gabriel Rusu.

Eroii mei preferati din literatură –  Gabriel Qak(Far from the Madding Crowd).

Eroinele mele preferate din literatură – Everdene (Far from the Madding Crowd).

Compozitorii mei preferati – Mihai şi Mozart

Pictorii mei preferati – Alex al meu şi Naomi (tot a mea).

Eroii mei preferati din viaţa reală – Măslinuţa mea.

Ce urasc cel mai mult – ipocrizia, minciuna, prostia… Dar iubesc oamenii.

Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere – puţin mai nesimţită.

Cum as vrea sa mor – trăind.

Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta – cele iertate…

Deviza mea – Good will and more good will and more good will…

One thought on “Cu leapsa prin criza din suflet

Leave a Reply

