Produsul strategiei şi prima zi la FEAA (pană de creativitate)

Întâlnirea cu colegii de master a fost seacă, neliniştită şi rea. Dulce de rea, necomunicativă, stresantă şi emoţionantă.

Nu am găsit răspunsuri la salut, priviri calde sau interesante. Doar întrebări de genul: “Avem manual?”, “Putem fi în aceaşi grupă? Am făcut cerere de transfer.”

Totuşi cred că alegerea mea e cea potrivită. Am auzit atât de multe lucruri frumoase despre profesorii de la aceast master încât abia aştept să îi cunosc (chair dacă serviciul nu îmi va permite decât o fugă neliniştită între un curs şi un ticket).

Dacă până acum îl citeam, acum l-am cunoscut. Un om deosebit de interesant deocamdată, super (părerea colegului de birou) şi îndrăzneţ de curajos (Citez: “O să fiţi repartizaţi în grupe mici în funcţie de mediile cu care aţi intrat. Veţi fi de la mai multe facultăţi în grupă.”) Mi-e dor de Haza la faza asta:)

Temele de seminar se anunţă interesante.

Colegii par dificil de descoperit, dar e şi asta o provocare.

Sălile sunt mai bune ca la Litere iar zarva de pe holuri e mai mare.

Am luat încă o gură din viaţa de student. Am aşteptat cu emoţie revederea. Şi mâine nu poate fi decât o nouă zi. La Marketing şi Comunicare în Afaceri.

P.S. Am categorie nouă pe blog.

One thought on “Produsul strategiei şi prima zi la FEAA (pană de creativitate)

Leave a Reply

