Jurnalul călătorului RATP (Episodul fără control)

Later edit de dimineata asta (dar ar putea fi oricare):

Statia nr 1: Doi controlori se aşează relaxaţi pe 2 scaune… tot din 43. O doamnă compostează un bilet şi apoi se aşează în spatele lor, îl bate pe unul pe umăr şi îi spune: “Ia vedeţi, s-a compostat?” Controlorii se uită uimiţi unul la altul miraţi de întrebarea doamnei. Dau din cap suav (cum numai agenţii sub acoperire pot) iar atunci când doamna se întoarce la locul ei, îşi pun amândoi mâinile în cap şi unul dintre ei spune: “Da ce, scrie ceva la spate şi nu ştim noi?”

Staţia nr. 3 Urcă un bătrân mai murdar de felul lui şi începe să vorbească tare despre ce îl doare. Toţi călătorii din autobuz află că Băsescu a vândut trei români, ce bine era pe vremea lui Ceauşescu şi că moşul are pensie 4 milioane şi că îi şi mulţumit cu banii aştia. Apoi, dintr-o dată, se întoarce spre cei doi controlori şi le spune: “Nu îmi cereţi nimic. Am legitimaţie, nu mă tem eu de controale.” Bătrânul continuă povestea. Controlorii sunt din ce în ce mai tăcuţi.

Staţia nr. 5 Cotrolorii coboară. Nu au controlat niciun călător.

3 thoughts on “Jurnalul călătorului RATP (Episodul fără control)

  1. probabil ca respectivii controlori veneau de la o inmormantare:)..am mai vazut si controlori deprimati..bine, acum nu-i mai vad, plecat fiind, si “mi-ai facut” dor de ei.

  2. odata am vazut controlorii si m-am asezand langa usa facand pe agitatul…si uitanduma speriat la ei intentionat 😀
    Dupa vreo 15 secunde s-au ridicat de pe scaune si din fundul autobuzului au venit tinta la mine si le am aratat biletul 😀

Leave a Reply

