FEAA news: Publicitate (partea creativă a head-ului)

Acum aproximativ o lună, îmi era frică de ce o să urmeze în materie de colegi. Acum m-am mai liniştit. Semi, pentru că încă mai aştept întâlnirile viitoare.

Pentru grupa de la publicitate am dat anunţ pe grup. Aveam nevoie de un coleg pentru grupa formată din Alexandra şi mine. Două absolvente de jurnalism au primit răspuns de la un băiat, Vlad.

Prima întâlnire a fost interesantă. Trebuia să alegem un produs şi să facem o segmentare a pieţei în funcţie de avantajele produsului. Am citit materialele din manualul de Marketing, am pus întrebări unul la altul, am tăiat, am analizat, am mers în Selgros şi am ales produsul: Odorizant de interior.

Apoi, am început discuţiile. Am ales lista de avantaje, am vorbit de categorii de segmentare, am băut Cola (eu Cappy), energizante. S-a discutat frumos, până pe la 2 dimineaţa.

A doua zi, am luat-o de la capăt. Aveam avantaje, aveam segmente, mai trebuia să alegem ce e mai important, să facem o plansă şi să vedem cum vom prezenta. Discuţiile au fost constructive şi am conştientizat şi noi lucruri interesante, cum ar fi:

  • Femeile active şi singure doresc să compenseze eventualele lipsuri cu prezenţa mirosului plăcut, fin, prestigios al odorizantului.
  • Bărbaţii activi folosesc odorizantele pentru a acoperi mirosurile neplăcute (Vlad o să mă bată!!)
  • Mamele cumpără astfel de produse gândindu-se la copiii lor şi de aceea vor lucruri sigure, inventive, economice.
  • Fumătorii caută produse anti-tabac, alergicii vor odorizante la care să nu reacţioneze negativ, pretenţioşii îşi pot dori chestii “eco”

Până la urmă, am reuşit, cu emoţii, să trecem de prima prezentare cu bucuria că ne-am făcut prieteni noi şi că am simţit în sfârşit cum se lucrează în echipă.

Aştept întâlnirile viitoare.

One thought on “FEAA news: Publicitate (partea creativă a head-ului)

Leave a Reply

