Nu… am uitat! (Level 6 la trandafiri)

“Unde eşti mai exact? A… la raftul de cosmetice? Stai acolo puţin.”


Aşa mi-a spus când mă plimbam cu Alina prin Carrefour în căutare de provizii.

În toată nebunia aia (era aşa de aglomerat magazinul cum numa într-o zi de 10 decembrie poate fi), îl văd venind şi căutându-mă. Avea un trandafir roşu în mână, tradafir menit să se adauge colecţiei de acasă şi menit să mă facă să uit toată supărarea şi oboseala zilelor precedente.

După plimbarea trandafirului pe la rafturile de fructe şi lactate, îmi vine ideea: o să îi cumpăr şi eu ceva lui! Îl trimit să mă aştepte afară, la ieşire.

În timp ce el aştepta eu căutam ca disperata cereale. Şi în toată nebunia aia…a durat în jur de un sfert de ceas găsirea raftului, apoi plata la casă şi aşa mai departe. Vocea lui supărată de la telefon m-a făcut să realizez că aştepta de mult timp la poartă. Îmi părea rău, dar nu mai aveam ce face. Important era că s-au terminat cumpărăturile.

Ca în fiecare seară de joi, graba strică treaba. Ne-am pus cumpărăturile în maşină şi ne-am despărţit. Când am ajuns acasă şi am deschis pungile… oul Kinder care trebuia să fie surpriza mea pentru el, zăcea pe masa din bucătărie, cu toată uitarea mea în jur. Auch!

Leave a Reply

