Căutări iernatice şi viscolite

Dintre căutările din ultima săptămână…

Te iubesc sper ca acum se vede (7)|Îmi pare rău, mi-am uitat ochelarii acasă.

E noapte tarzie dar eu iti scriu| Iar noaptea?

Am plecat sa te caut (3 | De vreo 3-4 luni şi tot nu m-ai găsit?

Dialog de ce oare nu mai miroase visinii | Nu ştiu… o fi oare prea iarnă?

Baieti frumosi (8) |Aici sigur îi găseşti. Mai caută, mai cercetează!

Oameni cu o punga pe fata| Ce fel de pungă?

Invarte cercul negru| L-am învârtit dar tot nimic…

Cristina a murit| Trăiască Cretina!

Oameni cu parul cret| Sau căţeluşi şi oite…

Baza de date cu injuraturi| Îmi pare rău, dar s-a fâsticit şi windows-ul asta…

G tangential | Ce ţi-e şi cu fizica asta.

Poze flori ofilite| Corect. Cu asta sunt de acord.

Va veni si ziua aceea| Vine. Aşteaptă-o.

Scrisoare de dor (13) | Da. Iar?

Os de peste in gat (12) | Şi tu?

Fluturi daunatori de noapte (7) | Nu avem decât fluturi de zi.

Dialog nebun (4) | Prefer naraţiunea sau monologul.

Cap de guma (4) | Super! O să mestec creier all day!

Pasarica mica (2) | DA!

De ce nu se scoala (2) | Pentru că se odihneşte.

Sotia lui Mos Craciun | Da… cred că îmi schimb job-ul.

One thought on “Căutări iernatice şi viscolite

  1. Frumoasa postarea, ce sa mai! La mine lupta cea mai dura se duce pe “mesaje de asteptare”; am senzatia ca toata lumea lasa pe toata lumea se astepte:)
    A, Craciun fericit!, ca e maine, nu?

Leave a Reply

