4. And counting. La mulţi ani mie!

Aşa scria Monica pe felicitarea primită aseară. După patru ani de când ne cunoaştem (majoritatea celor întâlniţi în Iaşi), pot scrie astăzi, de ziua mea, despre ziua lor, celor care mă iubesc şi care mă fac fericită, mai mult ca oricând.

Mulţumesc mama pentru că ai încredere în mine şi pentru că deşi uneori eşti sceptică în legătură cu alegerile mele, mă laşi să greşesc.

Mulţumesc Sarmiza, Olivia, Rebeca, Penina şi Vali pentru că m-aţi învăţat cum e să râzi, cum e să fii mic, cum e să fii mare, cum e să ai bani, cum e să n-ai bani, cum să speri şi cum să iei un Espedifin să îţi treacă toate.

Mulţumesc Florin pentru fiecare secundă în care mă iubeşti frumos.

Mulţumesc Monica pentru calendarul cu scuze pentru 2010. M-ai făcut să îmi dau seama că zilele mele au devenit prae haotice uneori.

Mulţumesc Anca pentru că mi-ai oferit cele mai frumoase momente de vacanţă şi pentru că m-ai iertat că nu ţi-am spus La mulţi ani de ziua ta. La fel cum m-a iertat şi Monica…

Mulţumesc Alina pentru diva care zace în tine şi nu a fost descoperită încă. Ştiu că vom deveni celebre cândva pentru că locuim cu tine.

Mulţumesc Andreea că l-ai cunoscut pe Marius. Viaţa noastră e mai interesantă de atunci când sunt doi care spală vasele.

Mulţumesc Ana pentru că mă înveţi să am răbadare şi să Support mai bine totul. Şi pentru zâmbet.

Mulţumesc Eliza pentru că întodeauna Costel e fericit după ce vorbeşte cu tine.

Mulţumesc Andreea pentru că noi gândim la fel în majoritatea timpului. Noroc de Laurenţiu care mai negociază din când în când gândurile tale.

Trandafiri de la familia mea adoptivă, zambile de la Florin, flori albe de la mama.

Mulţumesc lui Dumnezeu că vă am în jurul meu şi sper să fiţi fericiţi măcar atât când sunt eu fericită cu voi. Vă iubesc.


18 thoughts on “4. And counting. La mulţi ani mie!

  1. La mulţi ani Mihaela! Oau…suntem născuţi în aceeşi zi! Tot ce îţi doreşti şi la cât mai multe zile pline de iubire şi împliniri. Spor la petrecut!

  2. LA MULTI ANI pt omul asta minunat, un om pt care a trai inseamna a iubi cate o particica din fiecare om si din fiecare colt al lumii..Si cu ocazia aceasta(desi tot am zis ca voi lasa odata si odata un comment) iti zic ca ai unul dintre cele mai frumoase blogguri,felicitari Miha sau Everdene! pup:X:X:X

  3. @};- @};- @};-
    La multi ani! esti o persoana speciala si meriti sa fii fericita! Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa te ajute pe cararea vietii, acolo unde pasii tai numai izbutesc El sa te ia pe brate si sa te conduca! Cu mult drag o persoana care te apreciaza si iti citeste blogul la fiecare noua postare, chiar daca nu reuseste sa ti/o spuna! Simona Mihalache

    @};- @};- @};-

  4. dadada, nimeni nu mai multumeste develului, numai supportul e la moda. n-ai inima, pe cuvant. si … doare! avem si noi suflet, chiar daca mirosim altfel!

  5. Daca de devel nu ti-ai amintit, ce sa mai zic de ex-devel, de ex-colega de masa la… masa, etc :-<. Dar La Multi Ani si de la mine si numai bucurii si impliniri! 🙂

Leave a Reply

