Din jurnalul călătorului RATP. Ne facem că dăm noroc, da?

Acelaşi traseu, acelaşi autobuz, acelaşi controlor. Numai personajele diferă.

Controlorii urcă în autobuz şi controlează toţi călătorii. Toată lumea are bilet, toată lumea e corectă. Când se pregătesc să coboare, urcă un băiat grăbit care nu compostează biletul. Controlorii, atenţi, se îndreaptă spre el şi îi cer legitimaţia de călătorie.

Băiatul mărturiseşte că nu are bilet iar controlorul, profitând de faptul că nu erau decât 5 persoane în autobuz (2 fete, 2 controlori şi cel care a sfidat legea) spune:

“Auzi, nu vrei să ne înţelegem şi noi cumva? Dai şi tu 20 de lei şi gata”.
Băiatul îşi caută portofelul iar fetele privesc pe geam, nu cumva să vadă tranzacţia.
“Auzi, te faci că dăm noroc da? Şi pui banii în mână.”
Îndeplinită misiunea, băiatul coboară la următoarea staţie.

Controlorii, profitând de faptul că rămăseseră cu numai două călătoare (care aveau legitimaţie de transport) se apucă de dansat şi cântat manele. Pentru bun simţ, nu mai dau noroc cu nimeni.

2 thoughts on “Din jurnalul călătorului RATP. Ne facem că dăm noroc, da?

  1. Eram ieri in 14/ Ciurea – Iasi. M-am urcat din Nicolina (pod) si mergeam spre Copou. Un nene ia acelasi maxi din Podu’ Ros. Baga biletul in compostor si HOP – Biletul cade inauntru. Mai composteaza daca ai ce :)). Se ia omu’ la harta cu soferul.
    Calator: – “Daca stiti sa luati banii nu ar trebui sa va reparati si compostoarele?”
    Sofer: – “Da matale nu stii sa tii de un bilet?”
    C: – “Bai omule da’ ai vazut si tu ca biletul s-a dus inauntru”
    S: – “Domne da tu nu stii sa compostezi un bilet?”
    C: – “Ti ar dracu cu transportul vostru!”
    S: – “Cand stai la masa, te tii de ea? ” !!!!!!!!!
    Am crezut ca se iau la bataie! :)) S-au mai calmat si au tacut. Oricum trebuie sa recunosc ca imi plac aceste episoade din autobuz si le savurez din plin.
    Am coborat in Copou si calatorul nu a prins control. A ramas in maxi si nu stiu daca pana la destinatie a fost verificat de controlori…
    Insa asta imi aminteste de un episod pe care l-am trait si eu. Il stii si tu Mihaela… Eram in facultate.
    Ne-am intalnit in maxi… Ti-am aratat ca nu mi s-a compostat biletul. Si eu, spre deosebire de nenea calator, baftos fiind, am prins control.
    Ce sa le explici controlorilor? Amenda ca nu am compostat biletul. Da compostorul nu functiona. EEE doar nu ai fi vrut sa ma creada?
    “Lasa ca va stiu eu pe voi care mergeti pe blat”. Nu am putut sa scap fara o spaga de 20 lei. Data viitoare mi-am promis ca filmez totul cu telefonul mobil si postez pe net ca sa avem de ce sa radem…

    • Da, îmi amintesc bine faza.. cum aş putea uita. De multe ori şi eu mă gândesc la acelaşi lucru. Azi am luat şi eu un 21 şi am văzut minunăţia de compostor de care vorbeşti tu. A fost pentru prima dată când am văzut compostorul dar nu l-am putut folosi pentru că… aveam abonament!

Leave a Reply

