Smellminature şi sesiunea lui Costel

Unul dintre proiectele pentru sesiunea care tocmai s-a încheiat avea ca temă elaborarea unui plan de publicitate. Am ales un odorizant de cameră pentru acest proiect şi anume Glade Sense&Spray.

Una dintre modalităţile de promovare a produsului a fost un banner cu importante implicaţii datorită terminologiei folosite:

Explicaţie:

  • Costel este un personaj normal. Vasile este personajul deştept care întodeauna ştie ce vrea şi are bani.
  • Costel are întotdeauna întrebări şi se simte mereu frustrat de nevoile sale.
  • Costel va găsi mereu un Vasile care să îl fraierească (indiferent de sex).
  • Costel are o Marie care o să poarte fundiţă roz de fiecare dată când Costel îşi pune papionul.
  • Costel, la fel ca Maria, ar trebui să cumpere odorizantul.
  • Dar cum Costel nu ştie că trebuie să îl cumpere iar pe Maria încă nu a găsit-o încă, produsul e încă la raft.
  • Ionuţ e cel care are grija ca fiecare Costel să îşi găsească odorizantul care trebuie.
  • Profa nu îi cunoaşte pe niciunul. În concluzie: nu a înţeles idea şi ne-a dat notă mică.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s