Eu mă dau cu şprei!

Următorul dialog a avut loc în “Atmosfera deosebită a Mall-ului”:

Promoter: Avem o promoţie, primul produs din set este un gel de duş cu glicerină şi…

Posibil client: Nu folosesc gel de duş, ce să fac eu cu gel de duş?! Eu mă dau cu şprei!

Promoter: Mai avem şi o loţiune de corp…

Posibil client: Nu înţelegeţi, nu folosesc loţiune de corp, eu mă dau cu şprei!

Promoter: Următorul produs e un after-shave.

Posibil client: Nu-mi trebuie, eu mă dau cu şprei.

De aceea, pentru toţi care nu ştiu, redau mai jos imnul persoanelor care se dau cu şprei:

4 thoughts on “Eu mă dau cu şprei!

    • In acelasi spirit balcanico-hungaro-sovietico-ucraineano-carpatin presimt pentr 2010 Filmul de mare succes si nominalizari la Oscar si Globul de aur: ” Eu daca vreau sa ma dau cu sprei, ma dau cu sprei”

      Amor si asteptare ( sau Omor?!- hmm mai bine ma opresc)

Leave a comment