Cherry – sau gustul unei cireşe de Nicolina

Cum afară ploua, Florin nu avea chef de ieşit iar Alina terminase de uitat la vreo 5 filme, am decis să plecăm amând0uă la o prajitură la Cofetăria Cherry, proaspăt deschisă la 10 minute de locuinţa noastră provizorie.

Am ajuns destul de târziu, pe la 21 cu chef mare de calorii. Am intrat în cofetăria aproape goală şi ne-am apropiat de locul unde erau expuse prăjiturile. Surpriză: o singură prăjitură mare (Cherry se numea) şi mai multe prăjiturele micuţe care se vindeau la kilogram. Recunosc, eram cam sceptice că vom rămâne însă ne tot uitam la vitrina cu prăjituri în timp ce proprietarul (încă nu ştiu dacă e arab sau italian) ne descria prăjiturile şi ne îmbia să încercăm.

Ne-am luat până la urmă o serie de prăjiturele mai mici şi un suc. Produsele sunt destul de accesibile ca preţ, ceea ce ne-a uimit puţin. Ceea ce ne-a uimit mai tare a fost gustul super bun al produselor: aromate, colorate, mixuri diferite, ciocolată, alune, fistic, caramel, cremă de vanilie. Chiar s-a meritat şi nu am regretat faptul că am plecat pe ploaie la Cherry, cofetăria din Nicolina, vis a vis de Biserica Catolică.

Un minus pentru local: fetele care lucrau acolo nu prea se descurcau cu servitul şi cu utilizarea casei de marcat, insă patronul era foarte atent şi avea grijă să îşi incurajeze oaspeţii să aştepte şi să încerce prăjiturile. Le-am scuzat pe fete ţinând cont că Cherry e deschisă de vreo 2 zile numai şi ne-am promis că vom mai reveni în locul aşa de frumos decorat, ca mijlocul unei cireşe dulci, de mai.

O tartă cu fructe?
Leave a Reply

