La ce-mi poate folosi mâna dreaptă din gips [copyright Olivia]

Dacă vă mai amintiţi de problemele mele cu mâna dreaptă, atunci vă anunţ că sunt pe cale să se rezolve cu o imobilizare timp de 10 zile. Se pare că problema provine de la utilizarea excesivă a mâinii dreptă, în special pentru mouse şi tastatură. Dar, nici treburile casnice nu mă obosesc mai puţin.

În concluzie, voi avea 10 zile interesante în care voi încerca să mă descurc doar cu mâna stângă. Nu promit să mai scriu, dar promit să revin după, cu detalii despre această experienţă.

Iar pentru că Olivia mi-a lăsat ieri cel mai tare comentariu pe Facebook, o las pe ea să descrie situaţia prezentă şi viitoare (în viziune proprie):

…. deci..eu una am o idee…cum bine se stie, imi vin repede ideile astea inteligente:))))..si cum spuneam: domnisoara aceasta care a folosit in exces mana dreapta lucrand cu mouse-ul, mestecand in mancare, facand curatenie sau mai stiu eu ce,… ar trebui sa se gandeasca la faptul ca acest eveniment este ceva important si poate fi sansa vietii ei..dc?foarte simplu…in aceste 10 zile, ea va invata sa lucreze si cu mana stanga..knd va veni la servici cu ambele maini ok, deja i se pot da 2 mouse-uri si 4 pc-uri..fapt pt care salariul va fi dublat..of course (k la americani)..apoi knd va fi acasa totul va fi mai simplu doar ca initial va dubla nr de mopuri, aspiratoare, linguri etc..pt ca pt ea, totul se va face la dublu..:)))sper sa aiba cineva rabdare sa citeasca tot..insanatosire grabnica..pt k am nevoie de tine;;);))

3 thoughts on “La ce-mi poate folosi mâna dreaptă din gips [copyright Olivia]

Leave a Reply

